بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

شوخی یوشیدا و رومانو: وقتی خبرنگار ایتالیایی بیشتر از همسر بازیکن ژاپنی به او نزدیک است!

کاپیتان ژاپنی قرار است پس از گذراندن چند فصل در سمپدوریا به بوندسلیگا برود.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، مایا یوشیدا، مدافع میانی 33 ساله ژاپنی، پس از امضای قرارداد با شالکه برای چالشی جدید آماده است.


آبی‌های سلطنتی پس از یک فصل حضور در بوندسلیگا 2 به رده اول آلمان بازگشتند و آن‌ها از مدافع کهنه کار استفاده کردند تا قبل از فصل 2022-2023 دفاع خود را تقویت کنند. بازیکن سابق سمپدوریا قراردادی یک ساله با گزینه تمدید برای یک فصل دیگر امضا کرده است.


با این حال، یوشیدا از به روز رسانی روزنامه نگار ایتالیایی یعنی فابریزیو رومانو در مورد انتقال خود شگفت زده شده است.


رومانو درباره انتقال یوشیدا چه توئیتی نوشت؟


رومانو به اشتراک گذاشت که شالکه یوشیدا را به صورت رایگان به خدمت گرفته است و این مدافع برای انجام آزمایشات پزشکی به آلمان خواهد رفت.


او همچنین اشاره کرد که یوشیدا چندین پیشنهاد روی میز خود داشت، از جمله یکی از ترابزون اسپور بود که او آن را رد کرد.


یوشیدا از اینکه رومانو از پیشنهاد باشگاه ترکیه‌ای خبر داشت، شگفت زده شد. یوشیدا در توییتر نوشت: «این مرد باورنکردنی است… حتی همسرم هم از پیشنهاد ترابزون اسپور خبر نداشت.”


1


رومانو چه پاسخی به یوشیدا داد؟


روزنامه نگار ایتالیایی از پاسخ یوشیدا خنده اش گرفت. او پا پیش گذاشت و با کاپیتان ژاپنی شوخی دوستانه کرد و از او خواست به همسرش بگوید او را در توییتر دنبال کند!


2


یوشیدا یک مدافع میانی بسیار باتجربه است که بهترین سال های خود را در لیگ برتر با ساوتهمپتون سپری کرد. فصل گذشته او 26 بازی برای سمپدوریا انجام داد و دو گل به ثمر رساند.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.