بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

دی‌جورجی: از زایتسف و روسو در هفته سوم استفاده می‌کنیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا با اشاره به عملکرد عالی ایران در مسابقه با لهستان، گفت: نتیجه دیدارهای هفته سوم برایمان مهم است، بنابراین در بازی‌های حساس این هفته از جمله مسابقه با ایران از زایتسف و روسو استفاده می‌کنیم.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، فردیناندو‌ دی‌جورجی پیش از دیدار مقابل تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی خیلی خوبی پیش رو داریم. برای این‌که دو تیم ایران و ایتالیا هنگام بازی حملات متنوع و نگرش خوبی دارند و هر دو تیم خوب هستند.


وی با بیان این‌که بازی سختی مقابل ایران داریم، گفت: بازی سختی هم برای ما و هم برای ایران است. بازی قبلی ایران بسیار بسیار خوب بود و ایران مقابل لهستان عالی بازی کرد. مسابقه‌ای بود که بیش از دو ساعت و نیم طول کشید.


سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا تصریح کرد: آماده‌ایم. سعی می‌کنیم مقابل ایران والیبال را به بهترین شکل ممکن بازی کنیم. برای اینکه صعودمان به دور نهایی مسجل شود. برای ایتالیا مهم است که در بین هشت تیم بالای جدول باشیم. ازسوی دیگر مسابقه با ایران برایمان مهم است که بهترین شکل برای دور نهایی آماده شویم.


دی‌جورجی درباره هفته‌های اول و دوم لیگ ملت‌ها گفت: مسابقات خوبی تا کنون برگزار شده است. هفته اول مسابقات تجربه خوبی برای تیم ایتالیا بود. از تیمی متفاوت بهره بردیم که بازیکنان جوانی داشت و فقط نتیجه یک بازی مقابل فرانسه را واگذار کردیم. اما در مجموع هفته خوبی بود.


وی ادامه داد: در هفته دوم و در فیلیپین نیز با همین ترکیب جوان بازی کردیم و حالا فقط زایتسف و روسو به تیم اضافه شدند. سعی داریم به آماده‌سازی تیم خود ادامه دهیم چرا که این موضوع در هفته پایانی اهمیت زیادی دارد.


‌تیم ملی والیبال ایران که در نخستین روز هفته سوم موفق به شکست سه بر دو لهستان شد، از ساعت 16 و 30 دقیقه فردا (پنج‌شنبه 16 تیر) در دهمین بازی خود در این مسابقات به مصاف ایتالیا می‌رود.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.