بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

 تلاش استرالیایی‌ها به سرانجام نرسید

تیم ملی والیبال استرالیا در رقابت با ژاپن با وجود تلاش و پیروزی در یک ست، نتیجه را واگذار کرد تا امیدش به صعود به کمترین حد خود برسد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال سال 2022 از روز گذشته (سه‌شنبه 14 تیرماه) با رقابت تیم‌های گروه پنجم در اوزاکا ژاپن و ششم در گدانسک لهستان آغاز شد.


در دومین روز از این رقابت‌ها پس از پیروزی سه بر یک برزیل بر آلمان، دومین مسابقه میان ژاپن و استرالیا هم با نتیجه سه بر یک به پایان رسید تا در آخرین هفته رقابت‌ها شاهد تلاش بیشتر تیم‌ها برای کسب جایگاه بهتر و صعود به مرحله بعد باشیم.


در این مسابقه ژاپن در ست‌های اول و دوم با نتیجه 25 بر 18 و 25 بر 15 حریف را شکست داد اما در ست سوم با امتیاز 23 بر 25 فرصت را در اختیار استرالیا گذاشت تا پیروز میدان باشد. ژاپنی‌ها در ست چهارم دوباره بازی را به دست گرفتند و نتیجه را 25 بر 19 به نفع خود تمام کردند تا امید استرالیا به صعود کمتر از گذشته شود.


با این نتیجه تیم ژاپن با 7 برد و 21 امتیاز به جایگاه چهارم جدول رده‌بندی لیگ ملت‌ها صعود کرد و استرالیا با یک برد و دو امتیاز در انتهای جدول باقی ماند.


‌تیم ملی والیبال ایران که در نخستین روز هفته سوم موفق به شکست سه بر دو لهستان شد، از ساعت 16 و 30 دقیقه فردا (پنج‌شنبه 16 تیر) در دهمین بازی خود در این مسابقات به مصاف ایتالیا می‌رود.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.