بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

خداحافظی فرهانی با صنعت نفت آبادان

مربی دروازه‌بان‌های فصل گذشته تیم فوتبال صنعت نفت از حضور در کنار این تیم در لیگ برتر پیش‌رو کناره گیری کرد.


کاظم فرهانی مربی دروازه بانان و کاپیتان سال های نه چندان دور صنعت نفت آبادان در گفتگو با سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: به هر حال با توجه به مشاهده جمیع اتفاقات اخیر تصمیم گرفتم که دیگر به عنوان مربی در کنار صنعت نفت نباشم و صرفا در جایگاه پیشکسوت این باشگاه به عنوان هوادار برای تیمی که همه فوتبالم را مدیون آن هستم آرزوی موفقیت می‌کنم.


وی افزود: امیدوارم صنعت نفت در لیگ پیش‌رو با وجود مسیر سخت و‌ عجیبی که دارد موفق عمل کند اما احساس کردم واقعا در این شرایط کمکی از من برای تیم فعلی ساخته نیست و صلاح این است فرد دیگری مسوولیت هدایت دروازه‌بان‌ها را برعهده داشته باشد.


مربی پیشین دروازه‌بان‌های تیم فوتبال صنعت نفت ادامه داد: خدا را شاهد میگیریم که در طول این چند سال همه وجودم را گذاشتم تا بهترین عملکرد برای دروازه بان‌های صنعت نفت رقم بخورد و همه شاهد بودیم که بسیاری از دروازه‌بان‌هایی که در صنعت نفت بودند امروز در سطح اول فوتبال ایران می‌درخشند.


وی تصریح کرد: قدردان محبت همه هواداران صنعت نفت هستم و برخی از این عزیزان هم که گاهی به بنده کم لطفی کردند قطعا از سر دلسوزی و تعصب واکنش نشان می‌دادند وگرنه همان هواداران مهربان‌مان هم می‌دانند که کاظم فرهانی فرزند همین شهر است و روزگاری کاپیتان همین صنعت نفت بوده است.


فرحانی با اشاره به دوران کاری‌اش در صنعت نفت آبادان گفت: با دروازه‌بانانی همچون سوشا مکانی، شهاب گردان، حامد فلاح زاده، حسین آشنا، حبیب دهقانی، عباس محمدی، حسن حوری، ناصر سالاری، داود صوفیانی، احمد گوهری، فرزین گروسیان، مهرداد بشاگردی، نیما میرزازاد و عقیل اعتمادی را در کارنامه دارم.


وی در پایان گفت: باید از علیرضا منصوریان و دیگر همکارانی که در این تیم داشتم، قدردانی کنم و امیدوارم در ادامه مسیرشان موفق باشند.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.