بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :

برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در قزاقستان با حضور فعالان اقتصادی دو کشور

نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در شهر آلماتی جمهوری قزاقستان توسط مجید صابر سفیر ایران در این کشور و رییس اتاق بازرگانی بین المللی قزاقستان و با حضور مقامات از جمله استانداری، شهرداری، دیپلمات‌های مقیم، بازرگانان و فعالان اقتصادی و … افتتاح شد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، این نمایشگاه  با حضور  بیش از ۱۰۵ بازرگان و فعال اقتصادی ایران در قالب ۶۷ شرکت در زمینه‌های مختلف ماشین‌آلات صنعتی و معدن، ترابری و پشتیبانی، تجهیزات برقی، کابل و سیم، مخابرات، آب و فاضلاب، ساختمانی، خدمات فنی – مهندسی، کشاورزی، دام و طیور، سرمایه‌گذاری، تجهیزات بیمارستانی، منسوجات، مواد غذایی، شوینده، رنگ، پتروشیمی، لوازم آشپزخانه، پلاستیک، صنایع دستی، دارو، خشکبار، بهداشتی و… در حال برگزاری است.  


لازم به ذکر است نمایشگاه فوق برای سه روز و از تاریخ ۱۱ تا ۱۳ تیرماه ۱۴۰۱ (۲ تا ۴ جولای ۲۰۲۲) از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۷:۰۰ برنامه‌ریزی‌شده است.  


در حاشیه نمایشگاه ملاقات دوجانبه جداگانه بین مقامات ایرانی و مقامات محل و بازرگان و فعالان تجاری نیز صورت پذیرفت.


گفتنی است این نمایشگاه با استقبال بسیار خوب از طرف فعالان تجاری و بازرگانان قزاقستان و عموم مردم مواجه شده است.


این نمایشگاه بلافاصله پس از سفر ۲۹ خرداد رییس‌جمهور قزاقستان به تهران برگزار شده و عزم و اراده سیاسی ایران برای بسط هرچه بیشتر مناسبات دو کشور را نشان می دهد.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.