بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

انتخاب "زاگرس پوش" به عنوان واحد نمونه صنعتی کشور در سال 1401

دهم تیر ماه بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی روز صنعت و معدن نامیده شده. روز صنعت و معدن، فرصت مناسبی است تا به این بخش، نگاهی متفاوت شود، چرا که صنعت در مقام عامل مولد اشتغال پایدار در افزایش تولید ناخالص ملی و درآمد سرانه، نقش اساسی دارد.


به همین مناسبت هر ساله در تاریخ 10 تیر ماه مراسم نکوداشت صنعت و معدن برگزار می‌شود. امسال نیز این مراسم در تاریخ 11 تیر ماه 1401 با حضور سران، تولیدکنندگان،کارآفرینان و… برگزار شد و به پاس زحمات برگزیدگان در حوزه‌های مختلف قدردانی به عمل آمد.


در این بزرگداشت از مجموعه پوشاک زاگرس پوش به عنوان “واحد نمونه صنعتی کشور” تقدیر به عمل آمد و لوح قدردانی به جناب آقای رحیم چگنی، مدیر عامل شرکت زاگر پوش اهدا گشت. 


چرا زاگرس پوش؟


 “ شرکت زاگرس پوش با نزدیک به دو دهه فعالـیت در حوزه پوشاک، یکی از مطرح‌ترین برندها در این زمینه است. مدیـران این شرکت کوشیــده‌اند تا علاوه بر ایجــاد اشتغــال برای تعداد انبوهـی از مردم شریـف در شهرهـای مختلف به توسعه مسئولیت‌های اجتماعی نیز رسیدگـی داشته باشند؛ زیرا بر این باورنــد کــه مشارکت در توسعه اقتصادی و اجتماعی جامعه یکی از وظایف مهم کسب و کارها می‌باشد.


این با استفاده از بروز ترین دستگا‌ه ها ، در هر شیفت کاری ۵۰۰ دست کت شلوار مردانه ، ۶۰۰ عدد شلوار تک مردانه، ۶۰۰ ثوب پیراهن، ۲۵۰ دست مانتو شلوار و ۲۵۰ دست کاپشن و لباس کار را با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه و ارائه دوخت تمام صنعتی، انجام می گیرد.


02


از دیگر محصولات زاگرس پوش در پوشاک آقایان و بانوان میتوان به : کت تک مردانه ، کفش مردانه، کراوات، مانتو، کت و شلوار زنانه و مانتو شلواری اداری اشاره کرد که در بیست و پنج نمایندگی فروش در سراسر ایران و پنج نمایندگی در تهران به هموطنان عزیز عرضه می شود.


زاگرس پوش در کنار کاروان ایران در المپیک توکیو  2020 


03


برند ایرانی زاگرس پوش در بازی های المپیک 2020 توکیو، به عنوان حامی لباس رسمی ورزشکاران ایران در کنار کاروان کشور عزیزمان حضور داشت  و کاروان المپیکی ایران در مراسم افتتاحیه با لباس های طراحی و تولید شده توسط این برند ایرانی حاضر شدند.


منبع:  zagrospoosh.com 


 




پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.