بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

اسفندیار: ستاره این بازی نبودم

بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: خدا را شاکرم که پیروز میدان شدیم. من ستاره بازی نبودم و همه بازیکنان یک دل بودند تا توانستیم از این مسابقه پیروز بیرون بیاییم.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، امیرحسین اسفندیار پس از پیروزی تیم ایران برابر آمریکا اظهار کرد: خدا را شاکرم که پیروز میدان شدیم. من ستاره بازی نبودم و همه بازیکنان یک دل بودند تا توانستیم از این مسابقه پیروز بیرون بیاییم.


وی افزود: خوشحالم که دل مردم را شاد کردیم و شرایط خودمان هم بهتر شد. شرایط روحی تیم پس از باخت‌ها بد شده و فشار زیادی روی بازیکنان بود اما خودمان را جمع و جور کردیم و هم قسم شدیم تا جدا از نتیجه، یک نمایش خوب برابر آمریکا داشته باشیم. در والیبال نمایش خوب مساوی برد است و خوشحالیم که این اتفاق رخ داد.


اسفندیار ادامه داد: تیمی هستیم که پس از 14-13 سال و گذر از یک نسل خوب به این نقطه رسیده‌ایم. هرچند که از نسل قبلی هم چند بازیکن در ترکیب فعلی هستند، اما بیشتر بازیکنان جوان هستند و من از مردم می‌خواهم که حمایت‌مان کنند و بعد از باخت‌ها از تیم ملی ناامید نشوند. مطمئن باشید در آینده نتایج بهتری کسب خواهیم کرد.


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.