بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :

یک هزار و ۱۹۹ زائر دیگر از کشورمان در قالب ۱۰ کاروان وارد مدینه منوره شدند.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حج، ستاد مدینه امروز پنجشنبه (۲ تیر ماه) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با ورود این تعداد، از ابتدای اعزام زائران به سرزمین وحی تا پایان امشب ۱۳ هزار و ۴۹۲ نفر در قالب ۱۰۵ کاروان وارد مدینه منوره شده اند. 


بر اساس این گزارش، از این تعداد هشت هزار و ۶۹ زائر پس از شش روز اقامت در مدینه منوره در قالب ۶۰ کاروان پس از محرم شدن در مسجد شجره راهی مکه مکرمه شده اند. 


بر اساس این اطلاعیه، تعداد زائران ایرانی باقی مانده درمدینه منوره تا پایان امشب پنج هزار و ۴۲۳ نفر در قالب ۴۵ کاروان خواهد بود که در ۱۱ هتل این شهر اقامت دارند. 


ستاد مدینه تعداد پروازهایی را که از ایران به مدینه منوره برای انتقال زائران ایرانی به سرزمین وحی تاکنون انجام شده است ۵۹ پرواز اعلام کرد که توسط شرکت هواپیمایی هما صورت گرفته است. 


در حج ۱۴۰۱ بیش از ۳۹ هزار و ۶۰۰ زائر از ایران با پروازهای ایران ایر راهی مکه و مدینه می‌شوند. زائران بیت الله الحرام طبق برنامه قبلی از ۲۲ خردادماه ۱۴۰۱ از ۱۸ ایستگاه پروازی شهرهای مختلف ایران در حال عزیمت به سرزمین وحی هستند.


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.