بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

راه یابی امین کاویانی نژاد و رسول گرمسیری به دیدار فینال

رقابت های سه وزن دوم کشتی فرنگی جام متئو پلیکونه ایتالیا و رنکینگ اتحادیه جهانی، از صبح امروز در شهر رُم ایتالیا در حال برگزاری است.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج نمایندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:


در وزن 77 کیلوگرم امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 5 بر 4 پر اولافسون از سوئد را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله  لوکا داریوزی از ایتالیا را با نتیجه 5 بر 1 مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. کاویانی نژاد در دیدار پایانی با زولتان لوای از مجارستان مبارزه می کند.


در وزن 82 کیلوگرم رسول گرمسیری در دور نخست با نتیجه 6 بر 5 دانیل کاتاراگا از مولداوی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 9 بر صفر مقابل متئو مافه زولی از ایتالیا با نتیجه 9 بر صفر به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت.


رقابت های رده بندی و فینال اوزان فوق عصر امروز برگزار می شود.


در روز نخست این رقابت ها 5 نماینده کشورمان  به مصاف حریفان خود رفتند که محمد حسینوند پناهی در وزن 55 کیلوگرم صاحب مدال طلا شد و محمدجواد رضایی در وزن 67 کیلوگرم به مدال نقره رسید.


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.