بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :

بسته‌های جدید برای ماندگاری پزشکان متخصص در مناطق محروم تعریف می‌شود

وزیر بهداشت در بازدید از مرکز جامع خدمات سلامت شهری روستایی غلامان شهرستان راز و جرگلان در مرز ایران و ترکمنستان اعلام کرد: بسته‌های جدید برای ماندگاری پزشکان متخصص در مناطق محروم تعریف می‌شود.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، از وبدا، بهرام عین اللهی در حاشیه این بازدید با اشاره به برنامه‌های وزارت بهداشت برای توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت خراسان شمالی، گفت: خراسان شمالی را استانی محروم می‌دانیم که باید رسیدگی‌های بیشتری به آن شود. در مناطق محروم، بسته‌های جدیدی را تعریف کرده‌ایم که نیروی متخصص بیشتر و ماندگارتری حضور داشته باشند. 


او افزود: سقف‌کارانه پزشکان متخصص در مناطق محروم برداشته شد که این باعث انگیزه بیشتر برای خدمت و ماندگاری در مناطق محروم می‌شود. 


عین اللهی در این بازدید ضمن گفت‌وگو با کادر بهداشتی این مرکز و مراجعان، دستوراتی جهت رفع کمبودهای این مرکز بهداشتی و درمانی صادر کرد. 


وزیر بهداشت همچنین دستور فعالیت ۲۴ساعته این مرکز بهداشتی و درمانی به منظور تسهیل در دسترسی مردم به خدمات را صادر کرد. 


در این مرکز علاوه بر خدمات ویزیت پزشک، خدمات پرستاری، مامایی، مراقبت سلامت، آزمایشگاه، بهداشت محیط و سلامت روان ارائه می‌شود. 


جمعیت تحت پوشش مرکز جامع خدمات سلامت شهری روستایی غلامان شامل دو هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت شهری و ۵ هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت روستایی است.


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.