بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

مجمع عمومی عادی انتخابات هیات مدیره و بازرس انجمن تولید کنندگان و فناوران صنعتی ساختمان برگزارشد


مجمع عمومی انجمن صنفی تولید کنندگان و فناوران صنعتی ساختمان صبح دیروز در محل ساختمان شماره 3اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی تهران با حضور اکثریت اعضای این انجمن تشکیل شد.


در ابتدای این مراسم مهندس جعفر قرایتی ستوده ،دبیر انجمن،مهندس عبدالرضا فرید نائینی عضو هیات مدیره و مهندس خرم رئیس هیات مدیره انجمن به ایراد سخنانی درباره دستاوردهای انجمن پرداختند و با اعلام رسمیت جلسه ،مجمع عمومی این انجمن وارد دستور جلسه شد.


در ادامه این مجمع،جناب آقای مهندس جعفر قرائتی ستوده به ارایه توضیحات مفصلی درباره اقدامات انجمن طی یکسال اخیر پرداختند و ضمن تشکر از اعضای انجمن تاکید داشتند که اعضای انجمن وکسانی که عضو این انجمن بوده اند تا کنون ازاین انجمن خارج نشده اند و هم افزایی موجود بین اعضا، نقش بسزایی در نهادینه کردن صنعتی سازی در سطح ساخت و سازها داشته است.


همچنین مهندس عبدالرضا فرید نائینی ،عضو هیات مدیره انجمن انبوه سازان بر ضرورت توسعه صنعتی سازی در طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد و گفت: لازم است که دولت ابزارهای اجرایی شدن صنعتی سازی در این طرح را فراهم کند.


در ادامه مهندس احمد خرم نیز راهکار حل مشکل مسکن را در تهیه طرح جامع مسکن ارزیابی کرد و گفت: اولین اقدام برای حل ریشه ای بحران مسکن تهیه طرح جامع مسکن است.


پس از ارایه گزارش هیات مدیره و کاندیداهای هیات مدیره این انجمن ،رای گیری برای انتخاب اعضای هیات مدیره و بازرسین انجام شد که بر اساس رای گیری صورت گرفته،هیات مدیره جدید و بازرسین به شرح ذیل رای آوردند.


1-آقای مهندس جعفر قرائتی ستوده


2-اقای عبدالرضا فرید نائینی


3-آقای ناصر زنگنه


4-آقای احمد خرم


5-آقای آرش نجفی


6-آقای ایرج رهبر


7-آقای رامین گوران


8-آقای مسعود رهبر


9-آقای اسماعیل مداحی


10-آقای علاالدین ختایی


11-آقای عباس نیکخواه


12-آقای محمد رضا نوریان


لازم به ذکر است  مهندس محسن اسلامی پور،مهندس کیان ثقفی و آقای مهندس اسفندیار سلطانی به عنوان بازرسان اصلی و علی البدل انجمن انتخاب شدند.


بدین ترتیب آقای مهندس جعفر قرائتی ستوده و آقای مهندس عبدالرضا فرید نائینی و همچنین مهندس ناصر زنگنه بالاترین رای ازانتخابات این دوره را از آن خود کردند.


به گزارش خبرنگار ما ،جلسه مجمع عمومی انتخابات هیات مدیره انجمن  تولید کنندگان وفناوران صنعتی ساختمان عصر دیروز مورخ 3 خرداد به کار خود پایان داد.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.