بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

عالیشاه: اگر در لباس کاپیتانی پرسپولیس مقابل اتفاقات بازی تراکتور سکوت می‌کردم ظلم بود/ واقعا نمیدانم گناه پرسپولیس چیست

وینگر تیم پرسپولیس از وضعیت مصدومیت خودش صحبت کرد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، امید عالیشاه، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تقابل با تراکتور حواشی این بازی نیمه تمام مطلب زیر را منتشر کرد:


«مظلومی که حق خود را پس نگیرد، ظالم است»


و باز هم برگی سیاه و نخواندنی از تاریخ فوتبال ایران رقم خورد. انگار نمی خواهیم از اتفاقات گذشته درس بگیریم، انگار همین دیروز بود سربازی به خاطر ندانم کاری عده‌ای، بینایی خود را از دست داد!! ظالم بودم اگر در رخت مقدس و پرمسولیت کاپیتان تیم بزرگ پرسپولیس مقابل رفتارهای زشت عده ای تماشاگرنما ایستادگی نکنم. رفتارهای ناشایست و خجالت آوری که چند دقیقه قبل از بازی شروع شد و ادامه داشت!!


ما را چه شد که اینگونه بی پروا سنگ لجاجت را بر سر فرزندان همین آب و خاک باران می کنیم؟ آیا حاضرید با فرزند عزیزتان به ورزشگاه بیایید و این صحنه ها را ببیند؟ آیا حاضرید در کنار خانواده محترمتان، این فضا را از رسانه ها ببینید؟ این چمن فوتبال است یا میدان بازی با جان انسان ها؟


نکند یادمان رفته مادری چشم به راه، با قرآن همیشه در دستانش، دعاگوی فرزندش است و‌ پدری با حال آشفته، ایستاده و‌ نگران وقایع بازی را دنبال می کند، کاش بدانید دیروز چه به حال پدر و مادرمان آمد! کاش اینها را بدانیم!!!!


واقعا نمیدانم گناه پرسپولیس چیست که بعد از ۵ قهرمانی متوالی، باید با سنگ بی مهری و ناسزا پذیرایی شود، این رسم مهمان نوازی ماست؟ متاسفانه این بدعت نابخشودنی دستمایه عقده گشایی و قومیت گرایی شده و در این روزها مردم وطنم را از لذت بردن از این اندک دلخوشی محروم کرده.


فوتبال زیباست؛


لطفا به جای زشتی 


از زیبایی ها لذت ببریم.


.


ارادتمند مردم ایران


امید عالیشاه


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.