بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :

 مسجدی درگذشت رییس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی لرستان را تسلیت گفت

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور در پیامی درگذشت دکتر غفار علی محمودی رییس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان را تسلیت گفت.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، متن این پیام به شرح زیر است: 


بسمه تعالی


انا لله و انا الیه راجعون 


از شنیدن خبر درگذشت دکتر غفار علی محمودی رییس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی لرستان بسیار متاثر و متالم شدم. ایشان از رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس بودند که پس از دوران جنگ تحمیلی نیز همواره با ایثار و فداکاری در عرصه های مختلف از جمله در حوزه های پزشکی به کشور و به ویژه مردم شریف استان لرستان خدمت کردند.


اینجانب درگذشت این پژوهشگر و فرهیخته گرامی را به خانواده محترم ایشان و جامعه پزشکی کشور تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان ایشان صبر و اجر مسئلت می نمایم.


گفتنی است مرحوم دکتر محمودی متخصص پزشکی قانونی و مسمومیت ها، سوابقی همچون ریاست بیمارستان اعصاب و روان، ریاست بیمارستان شهدای عشایر، معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و ریاست دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی لرستان را در کارنامه خود داشتند.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.