بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت می‌کند

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در دیدار با رئیس سازمان ملی استاندارد ایران بر استاندارد سازی فرآیندها و خدمات ثبتی به منظور افزایش رضایتمندی مردم تاکید کرد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، حسن بابایی طی نشستی با رئیس سازمان ملی استاندارد ایران ضمن تاکید بر شعار سال مبنی بر تولید، اشتغال آفرین و دانش بنیان اظهارکرد: از ابتدای سال ١٤٠١ بر اساس نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تشکیل شورای راهبردی شرکت‌های دانش بنیان به حمایت از این شرکت‌ها پرداخت و سعی دارد با استانداردسازی فرآیندهای مرکز مالکیت معنوی و اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری شرایط فعالیت این شرکت ها را تسهیل کنند.


وی با اشاره به ارائه خدمات  متعدد مالکیت فکری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ثبت برندها ، علایم تجاری – صنعتی و ثبت اختراع از رئیس سازمان ملی استاندارد ایران برای بازدید از این مرکز دعوت به عمل آورد تا از نزدیک در جریان مستقیم ارائه خدمات به صورت الکترونیکی و هوشمند به مراجعان قرار گیرد.


مهدی اسلام‌ پناه، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران نیز در ادامه با اشاره به رویکرد تحولی سازمان استاندارد گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور یکی از سازمان های تاثیرگذار در کشور است و ما امید داریم با ایجاد شرایط همکاری و تعامل دو جانبه بتوانیم مستند به ماده ٣ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد مصوب ٩٦/١٠/٢ مجمع تشخیص مصلحت نظام نظارت بیشتری بر استانداردسازی خدمات داشته باشیم.


در انتها مقرر شد در اسرع وقت تفاهم نامه همکاری فی ما بین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و سازمان ملی استاندارد ایران در راستای دستیابی به اهداف مشترک و اجرای برنامه ها و سیاست های عالی نظام منعقد شود.


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.