بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :

اقدامات صورت گرفته در خصوص سامانه حقوق و دستمزد و سامانه پاکنا بررسی می‌شود

کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس طی هفته آینده با حضور نگاهداری رئیس و مدیران مرکز پژوهش‌های مجلس به استماع گزارش عملکرد و برنامه‌ریزی این مرکز خواهد پرداخت.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس طی هفته آینده در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه (۱ و ۳خرداد ماه) جلسات خود را با دستور مشخص برگزار می کند.


این کمیسیون در جلسه روز یکشنبه ضمن بررسی طرح اصلاح جدول ۴-۲۴ محرومیت زدایی (جداول منابع و مصارف تبصره ۱۴) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، به طرح دوفوریتی تمدید زمان تحویل قیر سال ۱۴۰۰(اعاده شده از شورای محترم نگهبان) رسیدگی خواهد کرد و در ادامه با حضور نگاهداری رئیس و مدیران مرکز پژوهش‌های مجلس به استماع گزارش عملکرد و برنامه‌ریزی این مرکز خواهد پرداخت.


کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس همچنین در نشست روز سه شنبه جلسه مشترکی با رئیس کل بانک مرکزی جهت بررسی وضعیت درآمدهای ارزی کشور در سال ۱۴۰۰ و پیش بینی آن در سال ۱۴۰۱ خواهد داشت.


کارگروه ویژه این کمیسیون گزارش اقدامات صورت گرفته در خصوص سامانه حقوق و دستمزد و سامانه پاکنا را بررسی خواهد کرد و کمیته اصلاح ساختار بودجه نیز ‘نظامنامه برنامه ریزی و بودجه کشور’ را با حضور مسئولان و کارشناسان مربوطه مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد. همچنین کمیته اقتصادی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات ‘طرح احداث طرح های عمرانی دستگاه های اجرائی دولتی از طریق واگذاری و یا مشارکت با اشخاص حقوقی’ را بررسی خواهد کرد.


 


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.