بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

یادگیری سریع زبان های خارجی با HiTalki.org


عوامل مختلفی موجب می‌شود که افراد نیاز به یادگیری زبان دوم را در خود احساس کنند. ممکن است شما برای سفر های تفریحی، حضور در مجامع شغلی، اقامت جهت زندگی و… تصمیم به یادگیری زبان خارجی و شرکت در کلاس های تدریس خصوصی را داشته باشید. برای این منظور ما پلتفرم آموزش زبان های خارجی های تاکی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شما می‌توانید کلاس های خصوصی زبان انگلیسی را به صورت آنلاین یا حضوری انتخاب کرده و در مدت زمانی که برنامه ریزی کرده‌اید به سطح موردنظرتان برسید.


کلاس های خصوصی زبان های خارجی در HiTalki.org توسط اساتید خبره و کارآزموده ارائه می‌شود؛ تمامی اساتید شیوه و متد تدریس مختص به خود را دارند و شما می‌توانید با مشاهده مهارت های مدرسین، استاد مورد نظر خود را انتخاب کرده و با ایشان کلاس آموزشی آنلاین یا حضوری رزرو کنید. کلاس هایتان به صورت خصوصی برگزار می‌گردد و این مورد یکی از مهمترین مزایای پلتفرم های تاکی می‌باشد که جهت بالا رفتن سطح کیفی آموزش و سرعت در روند یادگیری زبان آموزان ارائه شده است. ممکن است در جریان مزیت های شرکت در کلاس های خصوصی نباشید در ادامه می‌خواهیم شما را کمی با این موارد آشنا کنیم.


مزایای داشتن معلم خصوصی


0022


بالا رفتن تمرکز در یادگیری


یکی از ویژگی های مهم در تدریس خصوصی زبان های خارجی تمرکز بیشتر روی زبان آموز می‌باشد؛ در واقع زمان بیشتری صرف ارائه سر فصل های آموزشی، حل تمرین و رفع اشکال خواهد شد. اگر کلاس خصوصی رزرو کنید، شما تنها کسی هستید که در کلاس حضور دارد و توسط استاد بررسی می‌شود؛ این مسئله موجب می‌شود زبان آموز نهایت تلاش خود را بکند تا با سرعت بیشتری زبان مورد نظر را یاد بگیرد.


 


برنامه ریزی فردی


در صورت داشتن معلم خصوصی او می‌تواند مطابق با سطح زبان و هدف شما از یادگیری، برنامه‌ریزی مفیدی برایتان داشته باشد. در کلاس تدریس خصوصی تعیین سطح می‌شوید تا میزان مهارتتان سنجیده شود؛ استاد خصوصی با توجه به هدف و ضعف شما در یک مهارت خاص، یک برنامه منظم و منسجمی را برایتان آماده خواهد کرد و مطابق آن روال آموزش را پیش می‌برد.


 


ارزیابی نحوه عملکرد با دقت کامل


یکی از مواردی که در رسیدن به بهترین نتیجه به شما کمک کند، ارزیابی عملکرد می‌باشد؛ تا نقاطی که در آن ضعف دارید شناخته شده و بهترین تکنیک در جهت رفع کردن آن به کار گرفته شود. یکی از مزایای داشتن استاد خصوصی این است؛ در هر جلسه آموزشی، معلوم خواهد شد که در چه بخشی دچار مشکل هستید و به مرور تمامی ضعف های مهارتی شما رفع خواهد شد.


 


بالا رفتن سرعت یادگیری


فرض کنید می‌خواهید زبان انگلیسی را آموزش ببینید. شرکت در کلاس های گروهی زبان انگلیسی دارد تا تعدادزبان آموزان به حد نصاب برسد؛ همین مسئله موجب خواهد شد که هر چند وقت یکبار در دوره آموزشی شما وقفه ایجاد شود؛ در صورتیکه در کلاس های تدریس خصوصی به دلیل تمرکز معلم خصوصی زبان انگلیسی روی یک فرد، دوره آموزشی با سرعت برنامه ریزی شده پیش خواهد رفت.


 


 


قوی شدن روحیه زبان آموز


معلم خصوصی می‌تواند به زبان آموز انگیزه بدهد، انجام این کار بستگی به این موضوع دارد که مدرس به چه میزان روی ذهن و سلیقه زبان آموز شناخت داشته باشد. نحوه تدریس استاد باید مطابق با روحیه زبان آموز باشد تا انگیزه لازم را در او ایجاد کند و موجب افزایش اعتماد بنفسش شود.


 


به طور کلی داشتن معلم خصوصی برای یادگیری زبان های خارجی مزایای زیادی دارد که در اینجا فقط به چند نمونه از آن ها اشاره کرده ایم. در ادامه می‌خواهیم کمی از پلتفرم های تاکی بگوییم تا با امکانات و مزایای بینظیر آن آشنا شوید.


 


مزایا و امکانات پلتفرم های تاکی


0023


منعطف بودن جدول زمانی


در پلتفرم های تاکی هر استاد جدول زمانی مختص به خود را دارد، او روز و زمان هایی که می‌تواند تدریس داشته باشد را انتخاب کرده و آن را در جدول زمانی مشخص می‌نماید. زبان آموز نیز بعد از انتخاب مدرس موردنظر، زمان های قابل تدریس وی را مشاهده کرده و برای زمان مشخص کلاس آنلاین یا حضوری رزرو می‌نماید.


 


رزرو کلاس آزمایشی


همه زبان آموزان بعد از ثبت نام در سایت های‌تاکی، امکان رزرو 5 جلسه کلاس آزمایشی برایشان فعال می‌شود. مدت زمان برگزاری کلاس های آزمایشی 30 دقیقه است. هدف از تشکیل کلاس آزمایشی بوجود آمدن شناخت میان استاد و زبان آموز می‌باشد. قبل از رزرو کلاس با مدرس انتخابی می‌توانید با او کلاس آزمایشی بردارید تا با نحوه تدریس ایشان آشنا شوید؛ و در صورت نیاز سطح زبانتان نیز مورد بررسی قرار بگیرد.


 


ارائه قیمت های متفاوت برای رزرو کلاس


اساتید مجموعه های‌تاکی این قابلیت را دارند که هزینه جلسات آموزشی خود را تعیین کنند. دلایل مختلفی وجود دارد که می‌تواند محدوده قیمتی اساتید را متفاوت کند؛ عواملی چون مدرک تحصیلی، سابقه تدریس، تجربه و… . در هر حال شما می‌توانید متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید  در کلاس های آموزشی زبان های خارجی شرکت نمایید.


 


امکان تغییر استاد پس از ررزو کلاس


یکی از بهترین روش های یادگیری زبان انگلیسی، رزرو کلاس خصوصی با مدرس خبره می‌باشد، اما ممکن است در برخی موارد زبان آموز پس از گذراندن جلسه اول یادگیری زبان، به دلیل عدم رضایت از استاد، دیگر نخواهد کلاس های آموزشی را با او ادامه دهد و قصد انتخاب استاد دیگری را داشته باشید. های‌تاکی این قابلیت را برای زبان آموزان فراهم کرده است تا به سادگی بتوانند با هر استادی که مدنظرشان است کلاس بردارند.


 


قابلیت پرداخت هزینه کلاس به صورت اینترنتی


مرحله آخر روال رزرو کلاس در پلتفرم های تاکی، پرداخت هزینه مربوط به کلاس می‌باشد. های‌تاکی پرداخت به دو روش را برایتان فراهم کرده است. در ابتدا شما می‌توانید با استفاده از اتصال به درگاه اینترنتی، هزینه مربوط بع رزرو را پرداخت نمایید.


روش دوم استفاده از کیف پول می‌باشد؛ شما قابلیت شارژ مبلغ موجود در کیف پول را دارید و می‌توانید در هنگام رزرو کلاس، هزینه مربوطه را از طریق کیف پول پرداخت نمایید.


 


ارسال پیام به مدرس


ممکن است بعد از انتخاب استاد موردنظرتان بخواهید سوالاتی را از ایشان بپرسید؛ در این صورت می‌توانید با استفاده از قابلیت ارسال پیام که توسط پلتفرم های تاکی برای زبان آموزان فراهم شده است با ایشان ارتباط برقرار کنید.


تغییر زمان برگزاری کلاس


گاهی اوقات بعد از انجام رزرو کلاس و تعیین زمان برگزاری آن، ممکن است به دلیل بوجود آمدن شرایطی نتوانید در کلاس شرکت کنید؛ مجموعه های تاکی قابلیتی را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید زمان برگزاری کلاس خود را با هماهنگی استادتان تغییر دهید.


این را بدانید که اگر برای یادگیری زبان خارجی در کلاس های آموزشی موسسات شرکت کنید و به چنین موردی برخورد نمایید، جلسه آموزشی خود را به طور کامل از دست خواهید داد.


 


 


در این مقاله از مزایا و امکانات پلتفرم های تاکی گفتیم تا شما بتوانید این مجموعه تدریس خصوصی زبان های خارجی را به خوبی بشناسید؛ تا با خیالی آسوده کلاس رزرو کنید و در مدت زمانی که برای آن برنامه ریزی کرده اید به سطح موردنظرتان برسید.


مجموعه های تاکی سعی دارد ارتباطی موثر و با کیفیت را میان مدرسین و زبان آموزان ایجاد نماید تا هر یک سریع تر به مقصود خود دست پیدا کنند.


پایان رپرتاژ آگهی

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.