بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :

رونمایی از سه محصول فرهنگی تولیدی در پایگاه هوایی شهید فکوری

با حضور امیر سرتیپ واحدی و مسئولان استانی آذربایجان شرقی، سه محصول فرهنگی “قطعه موسیقی سرزمین عقابان”، “مستند معراج در آسمان” و “طرح یادمان خلبانان شهید فلاحی و حنیفه زاد” رونمایی شد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،،با حضور امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، سه محصول فرهنگی تولید شده در عقیدتی سیاسی پایگاه شهید فکوری شامل قطعه موسیقی قارتال لار اؤلکه سی (سرزمین عقابان)، مستند معراج در آسمان (زندگینامه شهید خلبان ابراهیم دل حامد) و همچنین طرح یادمان خلبانان شهید فلاحی و حنیفه زاد رونمایی شد.

امیر سرتیپ واحدی در این مراسم  با بیان اینکه دنیا در شرایط بحرانی قرار گرفته و پیچ حساسی را طی می کند، گفت: برای عبور از این پیچ حساس باید با صبوری به دولتمردان‌ و کشور عزیزمان کمک کنیم تا ان‌شاءالله بتوانیم تمامی توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب را خنثی و از این تهدیدات به عنوان یک فرصت طلایی بهره‌مند شویم.

وی اظهار کرد: امروز به همت تمامی کارکنان و دست اندرکاران ولایی پایگاه هوایی شهید فکوری ما شاهد آمادگی و اقتدار کامل این پایگاه برای مقابله با هر سطح از تهدیدات هستیم واین نشان از توان عملیاتی و رزمی این پایگاه است.

وی افزود: ما همواره قدردان تک تک همکاران ایثارگر، متعهد و همیشه پای کار پایگاه هوایی شهید فکوری هستیم که این امر با تلاش و کوشش آنان محقق شده است.

در این مراسم، فرماندار شهرستان تبریز، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش و جمعی از خانواده معظم شهدا حضور دانستند.


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.