بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :

قاچاقچی بزرگ و تحت تعقیب در زاهدان دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در عملیاتی ضربتی، یکی از قاچاقچیان بزرگ موادمخدر کشور و سرشبکه اصلی انتقال مواد افیونی به استان‌های شرقی، شمال و شمال شرقی کشور را در زاهدان دستگیر کردند.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، سردار احمد طاهری شامگاه چهارشنبه با تشریح این عملیات اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود از ورود چند ساعته یک قاچاقچی بزرگ و تحت تعقیب به شهر زاهدان مطلع شده و دستگیری او را در دستور کار قرار دادند.


وی افزود: این قاچاقچی بزرگ طی چند سال اخیر با اجیر کردن افراد شرور و مسلح به صورت کاروانی، از طریق مناطق صعب العبور دشت سمسور و کویر لوت اقدام به قاچاق و انتقال محموله های بزرگ مواد مخدر به استان های خراسان جنوبی، سمنان و استان های شمالی کشور کرده است.


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: باندهای تحت هدایت این قاچاقچی تاکنون چندین مورد درگیری مسلحانه با ماموران انتظامی در منطقه شرق و جنوب شرق کشور داشته اند که این درگیری ها منجر به کشف چندین تن مواد مخدر شده است.


وی بیان کرد: تلاش پلیس برای به دام انداختن این قاچاقچی حرفه ای ادامه داشت تا اینکه صبح روز گذشته تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان پس از تلاش شبانه روزی و رصد اطلاعاتی موفق به ردزنی این قاچاقچی ۴۰ساله در یکی از محلات شهر زاهدان شده و او را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.


سردار طاهری با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی گفت: مبارزه با قاچاق مواد مخدر به عنوان بلایی خانمان سوز در اولویت کار پلیس استان است و جان برکفان انتظامی در برخورد با سوداگران مرگ از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.