بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :

آیین‌نامه پرداخت پاداش پایان خدمت جانبازان تصویب شد

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از تصویب آیین‌نامه پرداخت پاداش پایان خدمت جانبازان حالت اشتغال و جانبازان مشمول ماده ۳۸ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در هیئت دولت خبر داد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، محمود پاکدل در حاشیه نشست پایش برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های مؤثر قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد و نیز مشارکت معاونت حقوقی ریاست جمهوری چهارشنبه گذشته آیین‌نامه پرداخت پاداش پایان خدمت جانبازان حالت اشتغال و جانبازان مشمول ماده ۳۸ قانون جامع خدمات ایثارگران به تصویب دولت رسیده است.


وی ادامه داد: در آیین‌نامه مذکور شرایط احراز بازنشستگی، میزان پرداخت مستمری، نحوه احراز بازنشستگی، سنوات و پرداخت آن و همچنین چگونگی تأمین اعتبارات مربوط تبیین شده است.


معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار امیدواری کرد: به محض ابلاغ آیین‌نامه در چارچوب مفاد این تصویب‌نامه، فرایند صدور احکام بازنشستگی برای گروه‌های مشمول و نیز پرداخت آن بر اساس اعتباراتی که از سوی سازمان برنامه تخصیص خواهد یافت آغاز شود.


آیین‌نامه مذکور پس از سال‌ها تأخیر با پیگیری‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در هیئت دولت به تصویب رسیده است.


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.