بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :

 جمهوری اسلامی ایران بالاترین امنیت را در سطح منطقه دارد

امیر سرتیپ فلاح با تاکید بر اینکه بالاترین امنیت را در سطح منطقه داریم، گفت: امروز با تلاش روزافزون متخصصان خود، حرکت روبه‌رشدی در زمینه‌های علمی، دفاعی و سیاسی داریم و هیچ کشوری، جرات مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ندارد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ عباس فلاح، معاون‌ هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع نخبگان کشوری (ذخیره‌های نظام) در مرکز آموزش 01 شهدای وظیفه نیروی زمینی ارتش با بیان این که نیروی انسانی، یک سرمایه ارزشمند برای توسعه و پیشرفت همه کشورها است گفت: از دید ما، شما نخبگان کشور با سطح بالای توانمندی و دانش خود، باید نقش اساسی در آبادانی و توسعه ایران اسلامی داشته باشید.


وی به حماسه فتح خرمشهر در سوم خردادماه اشاره و عنوان کرد: جوانان این مرز و بوم، با خون خود از کیان و تمامیت ارضی ایران اسلامی دفاع کردند و به دشمن بعثی چنان ضربه‌ای زدند که فقط در عملیات بیت‌المقدس، 19 هزار اسیر داد. حماسه فتح خرمشهر، مرهون مقاومت مردم و ازخودگذشتگی رزمندگان است.


معاون‌هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش، قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح را عامل اقتدار ایران دانست و تاکید کرد: در شرایط کنونی و تحریم‌هایی که علیه ملت ایران وجود دارد، نیروهای متخصص ما وظیفه سنگین‌تری را برعهده دارند و یکی از نیروهای پیش‌قدم در این عرصه شما نخبگان هستید. آمادگی همیشگی نیروهای مسلح، سرمایه مهمی برای کشور است که نتیجه آن به دست آوردن آرامش و امنیت روانی برای مردم است.


امیر سرتیپ فلاح با تاکید بر لزوم درک درست و دقیق از شرایط محیطی، اظهار داشت: باید در هر عرصه و زمینه‌ای، گام درست برداریم و تحلیل دقیقی از شرایط و مسائل پیرامون خود داشته باشیم تا در مقابله با هجمه‌های رسانه‌ای استکبار جهانی، دچار برآورد غلطی نشویم.


وی با اشاره به سطح بالای آمادگی رزمی و توانایی‌های علمی نیروهای ارتش در تأمین امنیت کشور عنوان کرد: با تشکیل پایگاه جهاد خودکفایی، توانسته‌ایم مشکلات خود را به دست خودمان حل کنیم و به سطح بالایی از بازدارندگی برسیم.


معاون‌هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: امروز به مدد الهی و با تلاش روزافزون متخصصان خود، حرکت روبه‌رشدی در زمینه‌های علمی، دفاعی و سیاسی داریم و هیچ کشوری، جرات مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ندارد. بالاترین امنیت را در سطح منطقه داریم


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.