بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :

استفاده از ظرفیت‌های دانشجویان بورسیه برای جبران کمبود نیرو در دانشگاه‌ها

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: روسای دانشگاه‌ها باید مسئولیت اصلی و مهمی در جدیت و پیگیری اتمام پروژه‌های نیمه تمام داشته باشند.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، از روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان رضوی، محمد علی زلفی گل، جمعه شب در دیدار با روسای دانشگاههای خراسان رضوی در محل دانشگاه فنی و حرفه شهید مرتضوی مشهد افزود: روسای دانشگاه‌ها باید مسئولیت اصلی و مهمی در جدیت و پیگیری اتمام پروژه‌های نیمه تمام داشته باشند.


وی ادامه داد: با پیگیری برای تخصیص بودجه و جذب اعتبارات و نیز هماهنگی با فرمانداران هر شهر لازم است کارهای نیمه تمام در این زمینه پایان یابد.


وزیر علوم همچنین بر استفاده از ظرفیت‌های دانشجویان بورسیه برای جبران کمبود نیرو در دانشگاهها اشاره کرد و گفت: باید از تمام ظرفیتهای موجود برای حل مشکلات استفاده کنیم.


زلفی گل افزود: تعامل با خیرین و نیکوکاران نیز از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است که در هر استان برای این موضوع باید برنامه‌ریزی لازم انجام شود.


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پایان این نشست از مرکز رشد دانشکده فنی شهید منتظری مشهد به عنوان یکی از مراکز رشد مهارتی کشور بازدید کرد.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.