بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

کیش تک، برترین مرجع فروش تفریحات کیش

اگر دوست دارید سفری به کیش داشته باشید و در عین حال از تفریحات کیش استفاده کنید، با کیش تک، این کار را انجام دهید.


با کیش تک، به استقبال تفریحات کیش بروید


اگر تمایل دارید تا با سفر به کیش، از هر یک از تفریحات آن بهره مند شده و سفری لذت بخش و به یاد ماندنی را تجربه کنید؛ با ورود به سایت کیش تک، بلیط های مربوط به هر یک از تفریحات را از پیش رزرو و خریداری کنید. کیش تک، بزرگترین مراجع خرید تفریحات کیش به شمار آمده و با وجود آن، دیگر دغدغه خرید بلیط نخواهید داشت. انواع بلیط های مربوط به پارک برفی، پارک سنتر و تله کابین و مجموعه های گردشگری دیگر، توسط کیش تک عرضه شده و به آسانی قابل خریداری خواهند بود.


برخورداری از تخفیفات باورنکردنی در کیش تک


مجموعه کیش تک، نه تنها فاصله شما با تفریحات کیش را نزدیک کرده و بهترین و سریع ترین مسیر برای خرید این تفریحات را در اختیارتان قرار می دهد؛ بلکه شرایط بسیار خوب دیگری را نیز در نظر گرفته است. این مجموعه اقدام به برقراری تخفیفات عالی نموده است. پس اگر دوست دارید هر یک از بلیط ها را با بهترین قیمت خریداری کرده و در مجموع، هزینه هایتان را کاهش دهید، با کیش تک، به این هدف خواهید رسید. حالا پیش از اینکه سفر خود را انجام دهید، بلیط ها را از این سایت خریداری کرده، تا دیگر با مشکل اتمام بلیط ها پس از سفر به این شهر روبرو نشوید. چرا که تعداد متقاضیان، بسیار بالاست و تخفیفات هم بر میزان استقبال افراد افزوده اند.


کیش، بهترین مقصد برای سفر و تفریح


روح ما نیز مثل جسم، نیاز به تغذیه دارد. یکی از تغذیه های موثری که می توانیم به روحمان برسانیم، سفر است. اما یکی از شهرهای خوب ایران که محبوبیت زیادی را بین مسافرین کسب کرده و بهترین مقصد برای تفریح محسوب می شود، کیش است. محال است از کسی بپرسید که آیا دوست دارد به کیش سفر کند یا نه؟ و با پاسخ منفی روبرو شوید. کیش آنقدر زیبا و پر از جاذبه به نظر می رسد که هر کسی را ترغیب به سفر خواهد کرد. شما می توانید بهترین تفریحات کیش را در سفر به این شهر انجام دهید. ولی ممکن است اطلاع چندانی درباره تفریحات مختلف کیش نداشته باشید. در ادامه به چند مورد از پرطرفدارترین آیتم های تفریحی مربوط به کیش صحبت خواهیم کرد.


با پارک برفی کیش، هیجان واقعی را تجربه کنید


یکی از هیجان انگیزترین تفریحات کیش که حتما شما را جذب خود خواهد کرد؛ پارک برفی کیش است. برف هایی که در این پارک وجود داشته و موجبات تفریح و شادی شما را فراهم می کنند، مصنوعی بوده و با دیدن آنها تصویر یک برف واقعی را برایتان تداعی می کنند. انگار که فصل زمستان است و این برف ها واقعا از آسمان باریده اند. سُر خوردن روی این برف ها همراه با حس لذت بوده و بی شک حس فوق العاده ای را به شما انتقال خواهد داد. پس اگر عاشق فصل زمستان هستید و برف بازی را هم دوست دارید، با رفتن به پارک برفی کیش، خود را در فصل زمستان تصور کنید که آنجا همه چیز، سرد و زمستانی است.


در ادامه باید گفت پارک برفی پنگوئن کیش، از جدیدترین جاذبه های تفریحی این شهر به شمار آمده و طی حضور کوتاه مدت خود، هواداران زیادی پیدا کرده است. ساختمان هایی که در دل این پارک بنا شده اند، شباهت زیادی به کلبه های یخی اسیکموها داشته و کاملا تماشایی اند. با مشاهده یک پنگوئن، کنار ساختمان هم حس واقعی کلبه یخی را پیدا خواهید کرد.


86


خرید بلیط تله کابین کیش


امکانات بی نظیر پارک برفی


در پارک برفی کیش که یکی از بهترین تفریحات کیش را برایتان مهیا خواهد کرد، علاوه بر برف های مصنوعی برای بازی و تفریح، امکانات بی نظیر و متنوع دیگری هم وجود دارند که می توانید از آنها، نهایت بهره را ببرید. مثل: پینگو بیکری که در آن، انواع نان، شیرمال، شیرینی و کلی خوراکی های خوشمزه پیدا می شود. پینگو کافه هم در این پارک افتتاح شده که انواع دسر، قهوه، شیرینی و نوشیدنی را برایتان سرو کرده و شما در یک کافی شاپ دنج و زیبا قرار می دهد. پینگو فان، پینگو شاپ، پینگو هوم پلاس، پینگو کافئین، پیست اسکی و پینگو فود از سایر آپشن های این پارک به شمار می آیند.


تماشای حیرت آور طبیعت با تله کابین کیش


یکی دیگر از تفریحات کیش که حتما شما را به وجد می آورد، تله کابین است. تله کابین میکامال را می توان یکی از بهترین آیتم ها برای انتخاب معرفی کرد. این تله کابین، تقریبا دو سالی است که راه اندازی شده و از جاذبه های بسیار خوب کیش به شمار می آید. اگر می خواهید یک سفر به یاد ماندنی از کیش داشته باشید؛ حتما این تله کابین را امتحان کنید. وقتی سوار بر کابین می شوید، صحنه هایی طبیعی از کیش را مشاهده خواهید کرد که واقعا حیرت انگیزند. این کابین ها نه تنها منظره هایی چشم نواز را پیش چشمانتان ظاهر می سازند؛ بلکه از امکانات کامل رفاهی از جمله امکانات گرمایشی سرمایشی، صندلی مناسب، پخش موزیک و نور کافی در هنگام شب برخوردار می باشند.


کابین VIP


اگر کابین های VIP را انتخاب کنید، از امکانات بیشتری مثل آی پد، انواع سرویس غذا و اینترنت پر سرعت نیز برخوردار خواهید شد. طراحی هر یک از کابین ها نیز به زیباترین شکل ممکن صورت گرفته و ساخت آنها هم زیر نظر هلدینگ بی ام اف سوئیس انجام پذیرفته است. لذا امنیت کاملی را از این کابین ها دریافت کرده و یک تفریح مهیج را پشت سر خواهید گذاشت.


87


خرید بلیط پارک سنتر کیش


پارک سنتر کیش، پر از تفریحات متنوع


از دیگر تفریحات کیش، پارک سنتر است. با انتخاب پارک سنتر کیش، امکان انجام تفریحات متنوعی را خواهید داشت. این مجموعه، کاملا جدید، همراه با امکانات مدرن بوده و موجبات تفریح و سرگرمی شما را به بهترین شکل فراهم می سازد. پس اگر عاشق تجربه کردن موضوعات جدید هستید، این پارک را فراموش نکنید. در دل این مجموعه، پارک مجیک کیش و پارک ژوراسیک واقع شده اند که هر کدام، ارزش امتحان کردن را دارند. حضور دایناسورهای متحرک در پارک سرپوشیده ژوراسیک و دیدن آنها، تصویر واقعی از دایناسورهای ماقبل تاریخ را در ذهن شما زنده می کند.


خطای دید و دنیای وارونه


با رفتن به پارک مجیک هم آیتم های جذابی مثل خطای دید، پیش چشمانتان ظاهر می گردند. خانه وارونه، دنیای بی نهایت و تصاویر سه بعدی هم از دیگر امکاناتی هستند که در این پارک وجود دارند. با انتخاب هر کدام از آنها به تجربه ای جذاب و خاطره انگیز می رسید که هیچگاه از ذهنتان پاک نمی شوند.


پایان رپرتاژ آگهی

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.