بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :

نهضت ترجمه علوم نظامی در نیروی زمینی ارتش راه‌اندازی شده است

فرمانده نیروی زمینی ارتش از راه‌اندازی نهضت ترجمه علوم نظامی در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین رونمایی از هفت عنوان کتاب که صبح امروز(شنبه) در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد، با اشاره به اقدامات انجام شده در معاونت آموزش نیروی زمینی ارتش گفت: معاونت آموزش نیروی زمینی در یک مسیر مستقیم قرار گرفته و حرکتی رو به رشد و پیشرفت را در حوزه نگارش کتاب طی می‌کند.


فرمانده نیروی زمینی ارتش دشمن‌شناسی را «جهاد کبیر» دانست و تصریح کرد: باید دشمن را شناخت، این موضوع بسیار مهم است و نیاز به آگاهی و آگاهانه عمل کردن دارد. فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) همواره بر دشمن‌شناسی و بازی نکردن در زمین دشمن تأکید دارند و این مهم، تنها با تعلیم و تربیت درست تحقق پیدا می‌کند.


امیر سرتیپ حیدری تاکید کرد: آموختن علم روز دنیا و استفاده از این علوم برای پیشرفت باید از برنامه‌های اصلی ما باشد اما باید این علم و دانش، همراه با بینش و آگاهی باشد تا در جهت اهداف دشمن حرکت نکنیم.


وی با اشاره به ترجمه کتاب‌های روز نظامی در نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: به برکت تلاش و مجاهدت دانشمندان، نهضت ترجمه و استفاده از علوم روز جهان در نیروی زمینی ارتش به راه افتاده است


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.