بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

 درخشان: برای صعود به لیگ برتر در فصل آینده برنامه دارم

سرمربی جدید سایپا گفت: هدف ما این است تیم امسال در لیگ یک بماند.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، حمید درخشان درباره اینکه پس از انتخاب به عنوان سرمربی جدید سایپا، ایده و فکر خاصی برای این تیم در 5 هفته پایانی لیگ دسته اول دارد، اظهار داشت:  سایپا تیم ریشه دار و بسیار خوب فوتبال ما است که در یک تا دو سال اخیر در بحران قرار گرفته است. باید از فراهانی، مدیرعامل این باشگاه و اعضای هیات مدیره سایپا تشکر کنم که به من اعتماد کردند. امیدوارم بتوانم به سایپا کمک کنم تا در لیگ یک بماند. برای فصل آینده هم  برنامه ریزی خوبی برای این تیم پیش‌بینی کرده‌ام که امیدوارم بتوانیم آن برنامه را انجام بدهیم و بار دیگر سایپا را در لیگ برتر ببینیم.


وی درمورد دلیل اصلی مشکلات سایپا، گفت: استفاده از مربیان کم تجربه، تصمیم‌گیری های مدیریتی و چیدمان کادرفنی سبب شد این اتفاقات در سایپا رقم بخورد. بازیکنانی که شرایط مطلوب داشته باشند هم جذب نکردند. به همین دلیل این تیم دچار مشکلات و معضلاتی شد. ان‌شاءالله در فصل جدید بتوانیم این مشکلات را حل کنیم تا بار دیگر سایپا را با صلابت و قدمتی که سال ها داشته در لیگ برتر ببینیم.


سرمربی جدید سایپا درباره اینکه شرایط این تیم در لیگ دسته یک مانند تیم‌هایی مثل ماشین‌سازی تبریز، شاهین شهرداری بوشهر، استقلال ملاثانی و رایکا بابل خیلی بحرانی نیست، توضیح داد: فوتبال اصلا قابل پیش‌بینی نیست. به هیچ وجه نمی‌توانیم بگوییم حاشیه امنیت داریم و اتفاقی نمی‌افتد اما باید تلاش کنیم تا حاشیه امنیت سایپا در لیگ یک بیشتر شود. امیدوارم بتوانیم ابتدا تیم را در دسته اول نگه داریم و در فصل آینده برای صعود به لیگ برتر، برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم.


درخشان درخصوص دیدار حساس با شاهین شهرداری بوشهر، گفت: تیم‌های انتهای جدولی انتحاری بازی می‌کنند و چیزی برای از دست دادن ندارند. به همین دلیل بازی سختی است. باید محتاط و حساب‌شده بازی کنیم تا سه امتیاز لازم را در زمین خودمان بگیریم.


وی درمورد اینکه برای هدایت سایپا قول خاصی داده است، پاسخ داد:‌ من آمده‌ام در پنج بازی باقی‌مانده به سایپا کمک کنم. تیم را نبسته‌ و به کسی هم قول ندادم. فقط تلاشم این است تیم در لیگ یک بماند تا برای فصل آینده برنامه ریزی کنیم.


سرمربی سایپا درباره اینکه ظاهرا سیروس دین محمدی هم یکی از گزینه‌های سرمربیگری این تیم بوده است، گفت: باشگاه سایپا چند گزینه داشت اما براساس جمع بندی هیات مدیره‌اش به این نتیجه رسید من به این تین خدمت کنم.


 


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.