بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر


این روزها بازار استفاده از فروشگاه‌های آنلاین علی الخصوص فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر بسیار داغ است؛ زیرا فروش آنلاین جدا از مزایایی که برای فروشندگان دارد، نکات مثبتی را برای خریداران به همراه دارد.


به کمک فروشگاه‌های آنلاین دیگر نیاز نیست با وجود آلودگی هوا زمان بسیاری را در ترافیک‌های طولانی شهر سپری کنید بلکه می‌توانید بدون هیچ رفت و آمدی و تنها با چند کلیک ساده، مدل طلای دلخواه‌تان را از خرید طلای فانتزی تا طلای عربی و سنگین، انجام دهید و آن را درب منزل دریافت کنید.


استفاده از خدمات فروش اینترنتی طلا و جواهر حساسیت بیشتری نسبت به سایر فروشگاه‌های آنلاین دارد؛ زیرا شما برای خرید طلا باید مبالغ بالایی پرداخت کنید؛ در نتیجه باید یک فروشگاه معتبر و شناخته شده را انتخاب کنید. 


به همین منظور تصمیم داریم تا مهم‌ترین نکاتی که باید قبل از خرید اینترنتی طلا و جواهر رعایت کنید را بررسی کنیم و به شما کمک کنیم تا بتوانید بهترین فروشگاه‌ خرید آنلاین طلا و جواهر را برای یک خرید مطمئن انتخاب کنید.


معرفی برترین مرجع فروش اینترنتی طلا و جواهر


قطعا همه ما هنگام خرید زیورآلات به دنبال بهترین و مطمئن‌ترین فروشگاه آنلاین طلا و جواهرات هستیم تا بتوانیم از بین منحصر به فرد‌ترین و جذاب‌ترین جواهرات، بهترین گزینه را انتخاب کنیم.


مجموعه حقانی با نیازسنجی گسترده‌ای که در طول 45 سال فعالیت خود داشته، خدماتی انحصاری و جامع را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این مجموعه با تکیه بر مهارت طراحان خلاق و استادکاران ماهر ایرانی جواهرات نفیس و دست ساز را با تضمین اصالت و کیفیت ارائه می‌دهد.


هدف مجموعه حقانی در طول تمامی سال‌های فعالیت خود ارائه زیورآلاتی در خور شان مشتریان و جلب رضایت آنان بوده است و در همین راستا خدماتی نفیس همچون ساخت طلای سفارشی با عیار 21 را ارائه می‌دهد؛ بدین صورت اگر طرح یا الگو خاصی را مد نظر دارید به راحتی می‌توانید آن را مطابق با بودجه خود سفارش دهید.


تولید محصولات متنوع همچون سرویس طلا عربی، گوشواره طلا نگین دار و سایر زیورآلات توسط این مجموعه موجب شده تا اکثر افراد بتوانند هر آنچه نیاز دارند را بیابند.


برای مشاهده نمونه کارها و اطلاع از قیمت‌ها می‌توانید به سایت حقانی مراجعه کنید.


2


مزایا و معایب خرید از فروشگاه آنلاین طلا و جواهر


فروشگاه آنلاین طلا و جواهری حقانی، می‌تواند طبق خواسته شما انواع مدل‌های طلا از جمله گردنبند طلا با نگین جواهر، انگشتر، گوشواره و… را با طلای 21 عیار بسازد. خرید آنلاین طلا و جواهر مزایای بسیاری دارد که در ادامه به چند مورد از مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.


  • دسترسی 24 ساعته به فروشگاه‌های اینترنتی طلا و جواهرات


شما در هر ساعت از شبانه روز و هر جایی از ایران که باشید، می‌توانید به راحتی و تنها با چند کلیک ساده آنچه دوست دارید را سفارش داده و درب منزل دریافت کنید. نداشتن محدودیت زمانی و مکانی از مهم‌ترین مزایای خرید از فروشگاه‌های اینترنتی طلا و جواهرات است.


  • صرفه جویی در زمان


با خرید آنلاین  طلا و جواهر دیگر نیاز نیست زمان بسیاری را برای رسیدن به فروشگاه طی کنید، بلکه با ورود به سایت به تمام محصولات و جزئیات آن‌ها دسترسی دارید و می‌توانید هر آنچه مدنظر دارید را تهیه کنید.


  • تنوع محصولات در فروش اینترنتی طلا و جواهرات


تنوع محصولات در فروشگاه‌های اینترنتی بسیار زیاد است. در فضای حقیقی برای پیدا کردن یک محصول باید به فروشگاه‌های بسیاری مراجعه کنید؛ اما به کمک فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانید با یک جستجو و چند کلیک آنچه به دنبالش هستید را بیابید.


  • امکان مقایسه آنلاین طیف متنوعی از جواهرات


خرید از فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید طیف وسیعی از محصولات را مشاهده، بررسی و مقایسه کنید و در انتها بهترین گزینه را انتخاب کنید.


  • امکان خرید محصولاتی جدید و به روز


از جمله مزایای خرید از فروشگاه‌های اینترنتی طلا و جواهر این است که شما می‌توانید انواع و اقسام نمونه‌های تولید شده را بررسی کنید و سپس از بین جواهرات و سایر زیورآلات آنچه از همه جذاب‌تر و کاربردی‌تر است را خریداری کنید؛ درحالیکه در روش سنتی برای اینکه بتوانید طیف وسیعی از جواهرات را بررسی کنید باید روزها و ساعت‌ها زمان صرف کنید. 


حال که بیشتر از مزایای فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر آگاه شدید، خوب است کمی از معایب آن نیز بدانید. در واقع این روش معایب خاصی ندارد و تنها نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید میزان اعتبار سایت است؛ زیرا خرید از سایت‌های فاقد اعتبار سراسر ضرر است. از طرفی عده‌ای به خرید سنتی عادت کرده و نسبت به خرید اینترنتی کمی گارد دارند که همین امر موجب می‌شود تا سخت‌تر بتوانند به خرید از فروشگاه‌های اینترنتی طلا و جواهرات اعتماد کنند و کمی به این موضوع بدبین هستند.


چگونه معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی طلا و جواهرات را بشناسیم؟


انتخاب یک فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر معتبر بسیار مهم و از طرفی بسیار زمان بر است پس حتما قبل از پرداخت هرگونه هزینه‌ای، از میزان اعتبار وب سایت مورد نظر اطمینان حاصل کنید. به عنوان مثال، برای خرید نیم ست جواهر و سرویس طلا، که معمولا بسیار گران و قیمتی هستند، قطعا باید قبل از خرید اینترنتی از اعتبار فروشگاه موردنظر اطمینان حاصل کنید. جواهری حقانی به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین فروش طلا و جواهر در سطح کشور، به شما امکان انتخاب سفارشی طرح و سنگ دلخواه‌تان را می‌دهد.


بررسی اعتبار سایت از این جهت حائز اهمیت است که برای خرید جواهرات باید هزینه بالایی پرداخت کنید؛ در نتیجه اگر در انتخاب فروشگاه آنلاین طلا و جواهر اشتباه کنید ضرری بزرگ و جبران ناپذیر را تجربه خواهید کرد. اگر نمی‌دانید که چگونه باید از اعتبار یک سایت مطمئن شد موارد زیر را مطالعه کنید.


  • نماد اعتبار الکترونیکی


یک فروشگاه آنلاین طلا و جواهر باید دارای اینماد یا همان نماد اعتبار الکترونیک باشد. نماد اعتبار الکترونیک از جانب مرکز توسعه تجارت الکترونیکی که متعلق به وزارت صنعت، معدن و تجارت است صادر می‌شود و هدف آن سازماندهی و احراز هویت کسب و کارهای نوپا است. اگر سایتی نماد اعتبار الکترونیکی یا همان اینماد داشته باشد قطعا معتبر و مطمئن است.




وجود این نماد نشان دهنده این است که سایت مد نظر، تحت نظر سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی است و از آنجایی که صاحب سایت احراز هویت شده، کاملا معتبر و مطمئن است؛ در واقع نشان ملی ثبت از بدیهی‌ترین امکانات برای یک مرجع معتبر فروش آنلاین طلا و جواهر محسوب می‌شود.


  • استفاده از پروتکل امن HTTPS


وجود HTTPS در ابتدای آدرس صفحات سایت به این معنی است که ارتباطات بین وب سایت و رایانه یا تلفن همراه شما کاملا ایمن و رمزگذاری شده است. برای اینکه خریدی ایمن داشته باشید حتما سایت‌هایی را که انتخاب کنید که “https” در صفحه پرداخت آن‌ها وجود دارد.


  • نظرات و تجربیات کاربران


نظرات و تجربیات کاربران یکی دیگر از روش‌هایی است که می‌توانید از طریق آن به میزان اعتبار فروشگاه اینترنتی طلا جواهر پی ببرید. با استفاده از نظرات و ارتباط گرفتن با مشتریان، می‌توانید تشخیص دهید که آیا فروشگاه مدنظر وجود خارجی دارد یا خیر.


سابقه کاری طولانی مجموعه حقانی در این حوزه نشان دهنده این است که توانسته در طول این 45 سال رضایت مشتریان خود را جلب کند و هر روز قدرتمند تر از دیروز به فعالیت خود ادامه دهد.


  • صفحه تماس با ما


با بررسی اطلاعاتی که در صفحه تماس با ما هر سایت ثبت شده می‌توانید به طور نسبتی به میزان اعتبار سایت پی ببرید.


 با بررسی آدرس، شماره تماس و آدرس شبکه‌های اجتماعی هر مجموعه می‌توانید تشخیص دهید که آیا سایت مورد نظر از اعتبار کافی برخوردار است یا خیر؟


نکته: پیشنهاد می شود حتما قبل از خرید با پشتیبانی تماس بگیرید و از برخی اطلاعات همچون نحوه صدور فاکتور و شرایط مرجوع کردن جواهرات اطلاع یابید.




هنگام خرید دامنه اطلاعات شما نزد شرکت‌هایی که url را برایتان خریداری می‌کنند، ثبت می‌شود. برای اطمینان از اعتبار سایت‌هایی که دامنه com دارند آدرس سایت را در سایت whois چک کنید کنید تا مطمئن شوید اطلاعات دامنه با آنچه در قسمت تماس با ما ذکر شده است مطابقت دارد.


مجموعه حقانی به عنوان یکی از سایت‌های معتبر خرید طلا تمامی موارد فوق را داراست و شما می‌توانید با اعتماد کامل آنچه نیاز دارید را تهیه کنید.


3


یک فروشگاه آنلاین طلا و جواهر چه ویژگی‌هایی دارد؟


برای اینکه در زمینه فروش اینترنتی طلا و جواهرات موفق شوید باید وب سایت شما کاملا حرفه‌ای و کارآمد باشد. وب سایت شما نقش ویترین فروشگاه را دارد که کاربران را به سمت خود جذب می‌کند. اگر یک فروشگاه اینترنتی به اندازه کافی معتبر، مطمئن و جذاب نباشد قطعا فروشی نصیب شما نخواهد شد.


برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر عبارتند از:


  • دسته بندی محصولات


دسته بندی محصولات موجب می‌شود تا کاربر به محض ورود به سایت بتواند آنچه نیاز دارد را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بیابد.


  • در نظر گرفتن بخشی برای نمایش موجودی جواهرات


نمایش موجودی جواهرات به کاربران کمک می‌کند تا از بین گزینه‌های موجود خرید خود را انجام دهند و تصمیم گیری بهتری داشته باشند.


  • ارائه کامل توضیحات محصول


با ارائه توضیحات کامل به کاربر کمک می‌کنید تا محصول شما و جزئیات آن را بهتر بشناسد و خرید بهتری را تجربه کند. ارائه اطلاعاتی همچون وزن طلا، عیار آن و اجرت ساخت از مهم‌ترین اطلاعاتی است که باید در اختیار کاربران قرار گیرد.


  • استفاده از تصاویر با کیفیت


ارائه عکس‌های باکیفیت موجب می شود تا کاربران بیشتر با جزئیات و جذابیت‌های محصولات شما آشنا شوند.


  • صفحه شرایط و ضوابط


در این صفحه اطلاعاتی شفاف و قابل درک راجع به شرایط و ضوابط حمل و نقل، مرجوع کردن محصول، فاکتور خرید، بیمه و غیره را در اختیار کاربران قرار دهید.




امکاناتی همچون پشتیبانی خاطر مشتریان را از بابت اعتبار سایت آسوده می‌دارد و این اطمینان را به آنان می‌دهد که در صورت بروز هرگونه مشکلی تیم پشتیبانی در کنار آن‌ها است.


  • روش‌های پرداخت ایمن


استفاده از روش‌های پرداخت ایمن این اطمینان خاطر را بوجود می‌آورد که سایت مورد نظر از اعتبار کافی برخوردار است.


  • صدور آنلاین فاکتور معتبر


صدور فاکتور معتبر از جمله ویژگی‌هایی است که می‌تواند اعتماد کاربران را نسبت به خرید اینترنتی جلب کند. یک فاکتور استاندارد باید دارای سربرگ باشد، اطلاعات خریدار و فروشنده به طور کامل در آن قید شود و جزئیات کامل محصول همچون گرم، عیار و مبلغ واحد شرح داده شود.




خرید طلا به روش‌های سنتی عواقبی همچون دزدیده شدن یا گم شدن را به همراه دارد و از آنجایی که قیمت این محصول بالاست، با گم شدن یا آسیب به آن خسارت بسیاری بر شما وارد می‌شود. برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی خوب است به صورت آنلاین خرید کنید تا جواهرات خریداری شده با در نظر گرفتن تمام نکات امنیتی درب منزل به شما تحویل داده شود.


مجموعه حقانی به عنوان یکی از برترین و شناخته شده‌ترین سایت‌های معتبر خرید طلا تمامی موارد و امکانات فوق را برای مشتریان خود فراهم می‌کند تا کاربران بتوانند با خیالی آسوده و اطمینان کامل به اعتبار و امنیت سایت خریدی بهینه را تجربه کنند.


خرید آنلاین طلا بدون اجرت از فروشگاه آنلاین طلا و جواهر


عده‌ای تصور می‌کنند که طلای بدون اجرت همان طلای دست دوم است درحالیکه این تصور اشتباه است. طلا بدون اجرت کاملا نو است و تنها به سبب طراحی ساده آن شامل اجرت بسیار کمی می‌شود که معمولا طلا فروشان از دریافت آن صرف نظر می‌کنند. گاهی به سبب پایین بودن اجرت ساخت در فروش‌های عمده از اخذ اجرت آن صرف نظر می‌کنند؛ همچنین گاهی در برخی شرایط خاص طلافروشان اقدام به فروش طلای بدون اجرت می‌کنند. برای اینکه این مبحث را بهتر درک کنید به مثال زیر توجه کنید.


همیشه اینگونه شنیدیم که النگو بخرید؛ زیرا اجرت آن بسیار کم است. اجرت ساخت هر گرم النگو 5 هزار تومان است؛ به همین دلیل گاهی طلافروشان در فروش‌های عمده از دریافت اجرت ساخت صرف نظر می‌کنند؛ همچنین گاهی برای تغییر دکور و یا خرید طلای جدید تصمیم می‌گیرند تا با چشم پوشی کردن از اجرت ساخت فروش بیشتری داشته باشند.


نکته مهم دیگری که وجود دارد این است که طلایی که اجرت ساخت ندارد شامل مالیات نیز نمی‌شود و همین نکته موجب می‌شود تا قیمت آن به صورت قابل ملاحظه‌ای کاهش یابد.


برخی از فروشگاه‌های اینترنتی صفحه‌ای مجزا را برای فروش طلای بدون اجرت اختصاص داده‌اند تا افرادی که بودجه محدودتری دارند بتوانند از این بخش خرید کنند.


جمع بندی


به عنوان سخن پایانی تاکید می‌کنیم که اگر تا کنون از روش‌های آنلاین برای خرید طلا استفاده نکردید حتما آن را امتحان کنید. به طور کلی خرید اینترنتی نه تنها برای طلا بلکه برای سایر محصولات و خدمات گزینه مناسبی است؛ زیرا می‌تواند در زمان و هزینه‌های شما صرفه جویی کند و امکانات گسترده‌ای در اختیار شما بگذارد.


این روزها با وجود مشغله‌های فکری زیاد و وجود معضلاتی همچون ترافیک و آلودگی هوا خرید اینترنتی طلا و جواهرات به شما کمک می‌کند تا کمی از این مشکلات فاصله بگیرید و با فراغ بال و آرامش خاطر کامل آنچه به دنبالش هستید را جستجو، بررسی و خرید کنید.


فروشگاه خرید آنلاین طلا و جواهر حقانی به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین، بهینه‌ترین و به صرفه‌ترین خرید را تجربه کنید و به آنچه نیاز دارید دست یابید.


پایان رپرتاژ آگهی

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.