بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس

سپاهان در دیدار امروز مقابل پرسپولیس تغییرات چندانی نخواهد داشت.


به گزارش خبرنگار ورزشی سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، تیم فوتبال سپاهان امروز دیداری حساس مقابل پرسپولیس دارد و در شرایطی به این دیدار می‌رود و در شرایطی پا به این مسابقه می‌گذارد که حریف تهرانی در کورس قهرمانی قرار دارد و البته خود طلایی پوشان هم شانس این را دارند که با برتری در این بازی به عنوان نایب قهرمانی نزدیک شوند و با توجه به شرایط جدول این دیدار برای آنها هم مهم است.


سپاهان در این بازی تقریباً نفرات کامل خودش را در اختیار دارد و به جز مسعود ریگی که در این دیدار غایب است و البته حسن شوشتری مصدوم، سایر نفراتش را در اختیار خواهد داشت.


در دروازه سپاهان در این بازی مثل دیدارهای اخیر شاهد حضور رشید مظاهری هستیم و گلر طلایی پوشان انگیزه زیادی برای این بازی دارد.


دانیال اسماعیلی‌فر و امید نورافکن، نفرات ثابت خط دفاعی سپاهان در دیدار مقابل پرسپولیس هستند و دو مدافع میانی سپاهان هم احتمالا نژادمهدی و گولسیانی خواهند بود و عزت اله پورقاز جایی در ترکیب اصلی این دیدار ندارد.


مسعود ریگی امروز غایب است و در اختیار نویدکیا نیست و احتمالا محمد کریمی نقش هافبک دفاعی را در این بازی ایفا خواهد کرد. یک خط جلوتر جلال علی‌محمدی و سروش رفیعی دو هافبک رو به جلوی سپاهان هستند.


وینگرهای سپاهان در این بازی فرشاد احمدزاده و محمدرضا حسینی خواهند بود که در سمت چپ و راست به میدان می‌روند و مهاجم نوک تیم مقابل پرسپولیس هم شهریار مغانلو است که صحبت از محرومیت او در این بازی بود که مشخص شد او مشکلی برای همراهی تیم ندارد.


بدین ترتیب سجاد شهباززاده هم از روی نیمکت کار را دنبال می‌کند.


ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس


رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی، جلال الدین علیمحمدی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو​


lineup (3)


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.