بخش اخبار بین الملل ایرانیان نیوز :

بررسی همکاری‌های حقوقی و کنسولی در دیدار سفرای لهستان و هند با غریب‌آبادی

کاظم غریب‌آبادی در دیدار با سفرای لهستان و هند، ضمن تشریح سیاست‌های حقوق بشری و دیپلماسی قضائی جمهوری اسلامی ایران، آمادگی تهران برای گفتگوها و توسعه همکاری های حقوقی و قضائی با دو کشور را اعلام کرد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با «ماچی فائوکوفسکی»، سفیر لهستان در ایران و «گددام دارمندرا»، سفیر هند در تهران به صورت جداگانه دیدار و گفتگو کرد.


در این دیدارها، غریب‌آبادی ضمن تشریح سیاست‌های حقوق بشری و دیپلماسی قضائی جمهوری اسلامی ایران، آمادگی تهران برای گفتگوها و توسعه همکاری های حقوقی و قضائی با دو کشور را اعلام کرد.


غریب آبادی در دیدار سفیر هند، با اشاره به اشتراکات فرهنگی میان دو کشور، گفت: متاسفانه امروز رویکرد غربی بر حقوق بشر غلبه دارد و نگاه حقوق بشری کشورهای در حال توسعه و اصل احترام به تنوع فرهنگی لحاظ نمی شود؛ کشور هند می تواند نقش موثری در مقابله با این رویکرد یکجانبه گرائی ایفاء کند.

سفرای هند و لهستان نیز علاقمندی کشورهای خود به تبادل تجربیات و بازدیدهای قضایی و همچنین توسعه همکاری ها در این حوزه را ابراز نمودند.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.