بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

اسپورتینگ در آستانه محرومیت سنگین از سوی یوفا

​اسپورتینگ لیسبون سه فصل از مسابقات اروپایی محروم می‌شود مگر اینکه مبلغی را پرداخت کند.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، و به نقل از اتلتیک، یوفا باشگاه اسپورتینگ لیسبون را از حضور در رقابت‌های اروپایی برای سه فصل آینده محروم می‌کند مگر اینکه آنها بتوانند پرداخت‌های بدهی معوقه خود را تا 31 ژانویه ثابت کنند.


رئال بتیس که در حال حاضر در رده سوم لالیگا قرار دارد، برای فصل 2022-23 نیز محروم می‌شود مگر اینکه بتواند ثابت کند بدهی‌هایش تسویه شده است.


اسپورتینگ در هشت فصل اخیر متوالی در رقابت‌های اروپایی بازی کرده است. آن‌ها هنوز در لیگ قهرمانان این فصل هستند، جایی که در مرحله یک هشتم نهایی با منچسترسیتی بازی خواهند کرد.


این تصمیم در حالی اتخاذ می شود که یوفا قوانین فیرپلی‌مالی (FFP) را تحت فشار قرار داده است. اسپورتینگ و بتیس هر کدام “موقعیت‌های مالی معوقه” مانند هزینه انتقال به باشگاه‌های دیگر یا دستمزد مورد نیاز بازیکنان خود را بدهکار هستند.


هر دو باشگاه به همراه سانتا کلارا، دیگر تیم پرتغالی، ابتدا در دسامبر 2021 جریمه شدند. درخواست تجدید نظر اسپورتینگ اکنون رد شده، در حالی که درخواست تجدید نظر بتیس فقط تا حدی پذیرفته شده است. همچنین باشگاه ها به ترتیب 250 و 150 هزار یورو جریمه شده‌اند.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.