بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

مرتضی پورعلی گنجی: حتی در نبود بازیکنان باکیفیتی که کرونا دارند، می‌توانیم برابر عراق نتیجه بگیریم./ فردا جشن صعود به جام جهانی را می‌گیریم/

مدافع تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد که به زودی می‌تواند در میادین حاضر شود و بازی کند.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم ملی ایران که به دلیل مصدومیت مدت هاست از میادین دور است در خصوص آخرین وضعیت خود اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت خوبی دارم و با جدیت تمریناتم را انجام می‌دهم. فکر می‌کنم تا یکی دو ماه دیگر بتوانم با تیم تمرین و بازی کنم. پزشکان می‌گویند قبل از 7 ماه مصدومیت نمی‌توان بازی کرد و خطرناک است.


وی در خصوص مصدویمت همزمان او با عارف غلامی نیز گفت: مصدومیت بخشی از فوتبال است که این مورد طولانی مدت است. اگر بازیکنی جراحی خوبی داشته باشد و تمرینات را منظم پشت سر بگذارد می‌تواند به فوتبال برگردد. امیدوارم هر چه زودتر برگردیم و بتوانیم به تیم ملی و باشگاه‌های‌مان کمک کنیم.


مدافع تیم ملی ایران در خصوص شرایط این تیم در آستانه بازی با عراق بیان کرد: تیم ملی بازیکنان با کیفیت و کادرفنی خوبی دارد و مدیریت خوبی بر آن حاکم است. با توجه به کیفیت و استعدادهایی که در تیم ملی هستند و مدیریتی که وجود داشت، تیم ملی راحت، متمرکز و پرتلاش توانست نتیجه بگیرد. بازی با عراق را هم می‌توانیم ببریم و فردا جشن صعود بگیریم.


پورعلی گنجی در مورد کرونایی شدن برخی از بازیکنان تیم ملی نیز گفت: این ویروس منحوس از جمع ما نمی‌رود و امیدوارم پی خودش را بگیرد و برود! آرزوی سلامتی برای تک تک بازیکنان دارم. باید حواس‌مان را جمع کنیم و مراقب دور و اطراف‌مان باشیم. حتی در صورت نبود بازیکنان باکیفیتی که کرونا دارند، می‌توانیم برابر عراق نتیجه بگیریم.


وی در پایان افزود: همه مادران برای فرزندان‌شان با ارزش هستند. مادر من، عشق و تمام زندگی‌ام است. خانواده‌ام تمام وجودم هستند و امیدوارم با تلاش برگردم و آنها را خوشحال کنم. برای همه مادران آرزوی سلامتی دارم و روح مادرانی که در این دنیا نیستند، شاد باشد.


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.