بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

پایگاه اطلاع رسانی امدادگران ایران

سایت امدادگران ایران به منظور معرفی امدادگرانی که در عرصه حمل و تعمیر خودرو در تمام نقاط کشور فعالیت دارند، راه اندازی شده است. مردم می توانند با مراجعه به سایت به این بانک اطلاعاتی امدادگران در سراسر کشور دست یابند.




از مزایای دیگر وجود بانک اطلاعاتی امدادگران در سایت امدادگران ایران، شناسایی امدادگران معتبر و قابل اعتماد می باشد چرا که تمام امدادگران ثبت شده در سایت تحت نظارت امدادگری کل کشور می باشد و درج امدادگر نامعتبر و متفرقه در سایت غیرممکن است. همچنین در صورت بروز نارضایتی و عملکرد نادرست هر امدادگر، فرد امدادخواه می تواند با مراجعه به سایت، شکایت خود را از امدادگر مورد نظر ثبت نماید تا در اسرع وقت توسط همکاران ما پیگیری شود.


از مهمترین مزیت سایت امدادگران ایران، تولید QR کد مختص هر امدادگر است که امدادگر موظف می باشد ایت QR کد اختصاصی را بر روی خودروی خود نصب نماید تا علاوه بر سرعت بخشیدن به شناسایی امدادگر مطمئن در هنگام بروز  مشکل نیز سریعا قابل پیگیری باشد.


امداد خودرو ایلام


با درخواست امداد خودرو نامعتبر چه اتفاقی می افتد؟


احتمالا برای شما هم اتفاق افتاده باشد که، پس از درخواست امداد خودرو ‌متوجه شوید که امدادگر درخواستی شما از امداد خودرو نا معتبر باشد اما شباهت زیادی هم به ‌امداد خودروهای معتبر دارد!‎


باید در نظر داشت که برای درخواست امداد از چه راه هایی استفاده می کنید! ممکن است زمانی که خودروی شما نیاز به امداد دارد در همان حوالی یکی از خودرو های امدادی مشابه با امداد خودروهای معتبر و زیر نظر امداد خودرو همدان حضور داشته باشند. اما انتخاب درست کدام می باشد؟  انتخاب درست برابر است با خدمات استاندارد و کم هزینه و معتبر که با مراجعه به سایت امدادگران ایران و جستجوی امدادگر در منطقه مورد نظر حاصل می شود؛ تا بتوانید امدادگر معتبر را تشخیص دهید و با دیدن تشابهات میان امداد خودروهای نامعتبر و معتبر نظیر رنگ و لوگو فریب امدادگر های متفرقه را نخورید.

وجود امداد خودرو های نامعتبر و بی نام و نشان در جاده ها، بزرگراه ها و سطح شهرها رو به افزایش می باشد و این مساله حتی در بسیاری از موارد زمینه ها سلب اعتماد مردم از شرکت های امداد خودرو معتبر را نیز فراهم می کند.

اگر چه شرکت های امداد خودرو تابعه خودروسازان بزرگ کشور همواره در راستای اطلاع رسانی و اعتماد سازی به مشتریان گام برداشته اند، اما امداد خودرو های نامعتبر همچنان با ترفند های گوناگون به فعالیت خود ادامه می دهند و سودجویی های خود را دنبال می کنند.

بازار داغ فروش کارت های اشتراک امداد از سوی این شرکت ها ادامه دارد. و این زمانی است که خریداران این کارت ها پس از دریافت کارت هیچ دسترسی به امکانات و خدمات این شرکت های امدادخودرو نداشته اند و در واقع برای «هیچ» هزینه پرداخت کرده اند. نکته جالب ماجرا آنجا است که برخی از این شرکت ها به منظور سوءاستفاده بیشتر از مردم این کارت های اشتراک را با چند برند متفاوت عرضه می کنند و نکته مهمتر اینکه هیچگونه نظارتی بر این روند صورت نمی گیرد.

حمل خودرو همدان

وجه تمایز اصلی میان امداد خودرو اصلی و فرعی:

  • اصالت و اعتبار شرکت
  • ثبت اطلاعات امدادی انجام شده در سیستم امداد خودرو
  • ثبت اطلاعات امدادگر
  •  امکان درج نظرات مشتری درباره ی عملکرد سیستم و امدادگر
  • میانگین زمان انتظار
  • گستردگی دامنه خدمات دهی در سراسر کشور
  • بروز رسانی دانش تخصصی امدادگران
  • ارائه خدمات با امدادگران ماهر و متخصص

امدادگران جعلی از نام‌ های آشنا برای فریب مردم استفاده می‌ کنند

یکی از ترفندهایی که کلاهبرداران تلفنی به خوبی آن را بلدند، صحبت با سرعت بالا و تسلط ظاهری در عین استفاده از نام‌ های آشنا به ذهن است. کمتر کسی به بازی واژه‌ ها دقت می‌ کند و این بهترین راه برای نفوذ کلاهبرداران است. کنار هم قرار دادن، «کارت»، «امداد خودرو»، «مکمل» و از این دست واژه‌ ها، ذهن مخاطب را از کلاهبرداری دور می‌ کند. تشابه‌ های اسمی همیشه‌ می‌ تواند محل خوبی برای فریب مردم ایجاد کند. « نمایندگی مرکزی امداد خودرو کشوری و امدادخودرو کرمان » هم ترکیب دیگری است که صحه بر این ادعا می‌ گذارد. استفاده از کلماتی که ترکیب آنها واژه بی‌ معنایی می‌ سازد اما هر کدام به خودی خود به گوش مردم آشنا هستند. روابط‌ عمومی امداد خودرو در این‌ باره از مردم می‌ خواهد که حتما چنین مواردی را با امداد خودرو و شرکت‌ های مادر با ذکر شماره تماس تماس‌ گیرنده در میان بگذارند.

خودروبر تبریز

چطوری بهترین و کاربلد ترین امدادگر را در کشور ایران پیدا کنیم؟

جایی جز سایت امدادگران ایران نروید! اگر نیاز به خدمات امداد خودرو، خودرو بر، حمل خودرو با جرثقیل، کفی یا یدک کش در هر نقطه از ایران را دارید، امدادگران معتبر و مطمئن ثبت شده در پایگاه اطلاع رسانی امدادگران ایران و امداد خودرو ایلام در کنار شماست. فرقی نمی‌ کند در چه روزی از هفته یا چه ساعتی از شبانه‌ روز، هوای آفتابی یا برفی و از چه منطقه‌ ای تماس بگیرید، تیم‌ های امدادرسانی امدادگران کشوری خیلی سریع در کنار شما خواهند بود.

همانطور که گفتیم سایت امدادگران ایران با هدف تسریع خدمات امدادگری در خدمت مردم عزیز ایران می باشد، شما با مراجعه به سایت و جستجوی امدادگر در منطقه بروز حادثه، با خیالی آسوده از معتبر و کاربلد بودن، امدادگر را انتخاب می نمایید.

مناطق تحت پوشش سایت امدادگران ایران

لسیت اسامی و اطلاعات امدادگران ایران شامل تمام امدادگران معتبر از سراسر ایران و امداد خودرو تبریز می باشد، مهم نیست که شما دقیقا در کجای این سرزمین باشید فقط کافیست که به لیست امدادگران ایران مراجعه کرده و با وارد کردن منطقه امدادگران حاضر در همان منطقه را مشاهده کنید و نزدیک ترینشان را انتخاب نمایید تا تیم‌ های امداد رسانی در کمترین زمان خودشان را به محل حادثه برسانند


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.