بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

اسپرسو ساز


اسپرسوساز از وسایل لازم برای خانه و محل کاری است.  با خرید این دستگاه می‌توانید خیلی سریع یک قهوه خوب و مرغوب آماده کرده و از نوشیدن آن لذت ببرید. قهوه به‌خاطر کافئین، بسیار انرژی‌بخش است و نوشیدن آن در اول صبح می‌تواند انرژی شما را برای یک روز کاری شلوغ مهیا کند. دستگاه اسپرسو ساز با برند و کیفیت‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود. جهت خرید این دستگاه حتماً به مراکز فروش و فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید تا از نظر کیفیت و ضمانت خیالتان راحت باشد. اگر قصد خرید اسپرسوساز دارید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با نکات مهم خرید اسپرسو ساز آشنا کنیم.


  • اسپرسوساز در برند، مدل و کارایی‌های مختلف توسط شرکت‌های معتبر دنیا تولید و به بازار عرضه می‌شود. اولین قدم برای خرید این دستگاه، مشخص‌کردن مقدار بودجه است. برای آماده‌کردن یک قهوه خوش‌عطر، بهتر است دانه‌های قهوه آسیاب شده باشند؛ پس می‌توانید با بیشتر کردن بودجه خود، یک دستگاه اسپرسوساز بخرید که خودش آسیاب داشته باشد. هرچقدر کیفیت قطعات دستگاه بالاتر باشد، مطمئنا قیمت اسپرسو ساز گران‌تر خواهد بود. اسپرسوساز با برند سیج و گاستروبک یکی از باکیفیت‌ترین دستگاه‌های اسپرسو ساز در دنیا هستند، اگر به دنبال دستگاه باکیفیت و قیمت مناسب هستید، برند سیج و گاستروبک را پیشنهاد می‌کنیم.
  • اینکه طرف‌دار چه طعم قهوه‌ای هستید، می‌تواند شما را در انتخاب این دستگاه کمک کند. اگر طعم قهوه برایتان مهم نیست، می‌توانید یک دستگاه ساده بخرید. اما اگر قهوه‌خور حرفه‌ای هستید و طعم قهوه برایتان مهم است؛ پیشنهاد می‌کنیم به سراغ مدل‌های پیچیده‌تر با کارایی بیشتر بروید. اگر در خرید دستگاه اسپرسو ساز خوب دودل هستید، می‌توانید به مراکز فروش معتبر مراجعه کرده و از آنها راهنمایی بخواهید.
  • اینکه در طول روز چند فنجان قهوه می‌نوشید، یکی از نکاتی است که در زمان خرید اسپرسو ساز باید به آن توجه کنید. تعداد فنجان قهوه در طول روز سایز بویلر را مشخص می‌کند. اگر خانواده بزرگی دارید یا برای محل کار به دنبال خرید اسپرسوساز هستید، بهتر است سراغ دستگاه با بویلر بزرگ بروید. البته برای مصارف خانگی، اسپرسو ساز تک بویلر مناسب است‌.
  • به فضایی که دستگاه اسپر سوساز در آشپزخانه اشغال می‌کند نیز توجه کنید. اکثر ما در خانه‌های آپارتمانی با آشپزخانه نقلی زندگی می‌کنیم؛ پس مطمئناً فضای کافی برای خرید اسپرسوساز با سایز بزرگ نداریم.
  • برای داشتن یک فنجان قهوه مرغوب و خوش‌عطر، آسیاب کردن دانه‌های قهوه بسیار تأثیرگذار است. اگر طعم قهوه برایتان مهم است، به این نکته دقت کنید که اسپرسو ساز آسیاب دارد یا نه؟
  • کاربری ساده یکی از نکات مهم در زمان خرید دستگاه اسپرسوساز است. مطمئناً هیچ‌کس دوست ندارد که وقت زیادی را صرف درست‌کردن یک فنجان قهوه کند. پس اگر به دنبال سریع‌ترین راه برای آماده‌کردن یک فنجان قهوه مرغوب هستید، حتماً نمونه‌های اتوماتیک را خریداری کنید.
  • بعد از خرید اسپرسو ساز خوب و نوشیدن یک فنجان قهوه، وقت تمیزکردن دستگاه خواهد بود. توجه داشته باشید هرچقدر قطعات اسپرسوساز بیشتر باشد، باید وقت بیشتری را صرف تمیزکردن آن کنید.
  • دستگاه اسپرسوساز باکیفیت نسبت به نمونه‌های بی‌کیفیت دیرتر خراب می‌شود. اما قطعات اسپرسو ساز هم عمر مفیدی دارند و ممکن است بعد از مدتی به تعویض یا تعمیر نیاز داشته باشند. حتماً در زمان خرید به گارانتی و خدمات پس از فروش آن توجه کنید. همچنین می‌توانید با خواندن نظرات کاربران در سایت‌های مرتبط با فروش این محصول، از تجربه دیگران استفاده کرده و بهترین دستگاه را خریداری کنید. توجه داشته باشید اسپرسو ساز فلزی نسبت به نمونه پلاستیکی دوام بیشتری دارد. به‌علاوه نمونه‌های اتوماتیک به‌خاطرداشتن قطعات الکتریکی، احتمال خراب‌شدن آن بیشتر خواهد بود. مطمئناً برندهای معتبر، از بهترین قطعات در تولید دستگاه اسپرسوساز استفاده می‌کنند و به همین دلیل دارای طول عمر بیشتری هستند. برند سیج و گاستروبک یکی از معتبرترین تولیدکنندگان انواع این دستگاه هستند که با تولید بهترین محصولات توانسته‌اند در بازار جهانی سهم فروش خوبی را به خودشان اختصاص دهند.


اگر در مورد دستگاه‌های اسپرسوساز اطلاعاتی ندارید، نگران نباشید در ادامه شما را با انواع دستگاه اسپرسو ساز آشنا می‌کنیم.


2222222222222


  1. اسپرسوساز دستی: این نمونه دارای سایز کوچک است. البته کارکردن با اسپرسو ساز دستی نیاز به مهارت زیادی دارد و باید چندین بار با این دستگاه قهوه دم کنید تا فوت‌وفن آن را یاد بگیرید.
  2. اسپرسوساز نیمه اتوماتیک: در این دستگاه پمپ دم‌آوری الکتریکی وجود دارد و به‌صورت دستی، روشن و خاموش می‌شود.
  3. اسپرسوساز کاملاً اتوماتیک: این دستگاه تمام‌ کار آماده‌سازی قهوه را خودش انجام می‌دهد و شما فقط یک فنجان قهوه گرم و خوش‌طعم تحویل می‌گیرید. اسپرسو ساز کاملاً اتوماتیک دم‌آوری خودکار و آسیاب قهوه دارد. قیمت این دستگاه کاملاً اتوماتیک نسب به بقیه مدل‌ها گران‌تر است.


برای اینکه بتوانید یک دستگاه اسپرسو ساز با کارایی بالا بخرید، بهتر است با قطعات و بخش‌های مختلف آن آشنا باشید.


  1. آسیاب قهوه داخلی: اگر دستگاه شما آسیاب داشته باشد، دیگر لازم نیست هزینه جداگانه‌ای بابت خرید آسیاب بپردازید.
  2. فیلتر آب: کیفیت آب، تأثیر بسیاری در طعم و عطر قهوه دارد. اگر اسپرسوساز شما دارای فیلتر آب است، خیالتان راحت باشد که کیفیت نهایی قهوه بسیار بالا خواهد بود.
  3. سیستم گرم نگهداشتن فنجان: دستگاه‌هایی که مجهز به وارمر یا سیستم گرم‌کننده هستند، می‌توانند فنجان قهوه را تا مدتی گرم نگه‌داشته و لذت نوشیدن یک فنجان قهوه را دوبرابر کنند.


از دیگر امکانات اسپرسوساز می‌توان به امکان برنامه‌ریزی در تنظیمات، تولید کف شیر، سیستم خاموشی خودکار، سینی چکه گیر، نازل بخار، مخزن شیر و نشانگر سطح آب اشاره کرد. اسپرسوساز با برند سیج و گاستروبک با بیشترین کارایی و کیفیت می‌توانند تمام خواسته‌های شما برای درست‌کردن یک فنجان قهوه مرغوب را برآورده کنند.


انواع قهوه با دستگاه اسپرسو ساز


شاید برایتان جذاب باشد که بدانید با اسپرسوساز چه مدل قهوه‌ای می‌توان درست کرد. در این بخش انواع قهوه که می‌توانید با  این دستگاه آماده کنید را معرفی می‌کنیم.


3333333333


  1. اسپرسو: قهوه خالصی که بدون هیچ افزودنی از اسپرسوساز بیرون می‌آید. بسیاری از افراد عاشق همین طعم هستند.
  2. ماکیاتو: اگر روی اسپرسو کمی شیرکف‌دار و فومی که از نازل بخار اسپرسوساز بیرون می‌آید ریخته شود، نتیجه نهایی یک فنجان ماکیاتو خواهد بود.
  3. کاپوچینو: کاپوچینو همان ماکیاتو است با این تفاوت که مقدار شیر آن بیشتر است.
  4. لاته: این نوع قهوه نسبت به کاپوچینو دارای شیر کمتر و لایه فوم نازک‌تری است.
  5. موکا: موکا همان کاپوچینو است که به آن شکلات اضافه می‌شود. بسیاری از افراد عاشق طعم شکلات در قهوه هستند.


خرید اسپرسو ساز


انواع دستگاه اسپرسو ساز با برندهای مختلف در بازار وجود دارد. جهت خرید دستگاه اسپرسوساز خوب حتماً به نمایندگیها و فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید تا از نظر کیفیت و اصالت دستگاه خیالتان راحت باشد. شرکت دریا به‌عنوان یکی از معتبرترین مراکز فروش انواع دستگاه اسپرسو ساز با برند سیج و گاستروبک، آماده ارائه خدمات به مشتریان است. خریداران محترم می‌توانند این دستگاه‌ها با برند سیج و گاستروبک را با قیمت‌های مناسب از این مجموعه خریداری کنند. جهت جلب رضایت مشتریان عزیز، تمام محصولات مشمول گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی موجود در سایت با ما تماس حاصل فرمایید.


پایان رپرتاژ آگهی

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.