بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :

آغاز جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان کرمان به ریاست وزیر کشور

​وزیر کشور در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان کرمان بر ضرورت تقسیم کار مناسب دستگاهها برای رسیدگی هر چه سریعتر بر وضعیت هموطنان سیل زده تاکید کرد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان کرمان با بیان اینکه امروز این رسالت بر دوش ما قرار دارد که به فوریت به وضعیت هموطنان سیل زده در جنوب استان کرمان رسیدگی نمائیم؛ خاطرنشان کرد: لازم است همه دستگاههای مسئول و ذیربط متناسب با ظرفیت ها و توانمندی هایشان در بازسازی مناطق سیل زده و حمایت از هموطنان وارد عمل شوند.

همچنین امروز اسماعیلی به نمایندگی از آیت الله رئیسی  رئیس جمهور محترم کشور در تماس تلفنی با وزیر کشور پیگیر آخرین وضعیت روند امداد رسانی ها بوده است.

حضرت آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری محترم کشور هم هر چند برای تقویت همکاری های دوجانبه و بررسی مسایل مهم منطقه ای و جهانی به مسکو سفر کرده است اما با حساسیت پیگیر آخرین وضعیت مردم سیل زده و گرفتار در برف سنگین استان های کشور است.

وحیدی در نشست پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان کرمان بر تعیین خسارت ها و آسیب های ناشی از سیل اخیر تاکید کرد و گفت: با کار کارشناسی دقیق باید برآورد کاملا واقعی از حجم خسارت ها داشته باشیم و متناسب با خسارت ها، مساعدت های لازم صورت خواهد گرفت.

با دستور وزیر کشور مجموعه سپاه، ارتش و بسیج کشور با تمام ظرفیت و امکانات در مناطق سیل زده حضور دارند و به کار خدمات رسانی مستمر مشعول هستند.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.