بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

گرامیداشت ۲۹ دی و تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران لنجان

همزمان با دهه ایثار و ۲۹ دی ماه روز حماسه و ایثار شهرستان لنجان و به منظور یادآوری و قدردانی از رشادت ها و حماسه های شهدا، جانبازان، آزادگان و سایر ایثارگران و خانواده های شان در سال های دفاع مقدس و همچنین تکریم و ارج نهادن به فداکاری های مادران و همسران شهدا، آئین گرامیداشتی ۲۸ دی ماه در ذوب آهن اصفهان برگزار شد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان ، حجت الاسلام والمسلمین قاسم باقریان امام جمعه زرین شهر، گفت: بسیاری از خدمت ها و ایثارگری ها دیده نمی شوند که در راس آن ها نعمت های  بی انتهای خالق هستی و بعد از آن حماسه های شهدا و خانواده های آن ها است.


وی افزود: علی رغم میل خانواده های شهید و ایثارگر به ذکر نابسامانی ها، مسئولین باید به مشکلات به حق آن ها از نظر مادی و مهم تر از آن از جنبه  معنوی رسیدگی و توجه کنند.


خدامراد صالحی فرماندار شهرستان لنجان نیز گفت: روز ۲۹ دی ماه به دلیل تشییع جنازه ۴۵ شهید گرانقدر شهرستان در آن دوران به عنوان روز حماسه، ایثار و شهادت لنجان تعیین گردیده و همه ساله برنامه های متنوعی در این روز و دهه برگزار می شود که در سال جاری هم مراسم  بزرگداشت متنوعی در شهرهای زرین شهر، سده، فولادشهر و بزرگداشت سردار شهید محمد علی شاهمرادی در ورنامخواست برگزار شده است.


وی با قدردانی از رشادت ها و حماسه آفرینی های  شهدا و سایر رزمندگان و خانواده های معظم آن ها  گفت: این خانواده ها بسیار صبور هستند و ما در نظر داشتیم که برگزاری این مراسم هم  متضمن تقدیر و تجلیل و هم جنبه کاربردی داشته باشد و به همین جهت از مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ، شهرداران ، بخشداران و معتمدین خانواده های ایثارگر لنجان دعوت کرده بودیم که مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگر را رسیدگی کنند.


حجت الاسلام والمسلمین باقری مشاور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز به اهمیت و نقش مادران و همسران شهدا در نجات جامعه اسلامی در برابر دشمن و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: مشکلات این خانواده های معزز بررسی و پیگیری خواهد شد.


علیرضا امیری مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان نیز آمار شهدا و ایثارگران و عملکرد رزمندگان ذوب آهنی و حماسه های آن ها طی سال های دفاع مقدس را تشریح کرد.


شایان ذکر است؛ این مراسم با شکوه به همت ستاد برگزاری مراسم گرامیداشت دهه حماسه و ایثار شهرستان لنجان و روابط عمومی ذوب آهن اصفهان و موسسه راویان فتح لنجان برگزار شد و با بازدید از خط تولید ذوب آهن اصفهان همراه بود.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.