بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

با آموزش پرایس اکشن شکارورند ضریب شکست خود را به حداقل برسانید


دوره آموزش پرایس اکشن یا آموزش مدیریت پرتفوی را معمولا از جمله دوره های ضروری برای ورود به بازارهای سرمایه ای می دانند. اما چرا؟ در این دوره ها چه مفاهیمی آموزش داده می شود که می تواند ما را در مسیر موفقیت و سودآوری در بازار قرار دهد؟ سوال مهم بعدی این است که کدام دوره آموزش پرایس اکشن یا آموزش مدیریت پرتفوی است که می تواند کارایی خوبی برای ما داشته باشد و عملا باعث شود که ضریب شکست ما در بازار به حداقل برسد؟ در ادامه به تفصیل به این مسئله خواهیم پرداخت، اما اگر به دنبال پاسخ سریع و کامل این سوال هستید باید بگوییم که دوره آموزش پرایس اکشن شکار روند می تواند گزینه مناسبی برای انتخاب باشد.


دوره آموزش پرایس اکشن و مفاهیمی که باید بدانیم


در سطح اینترنت ده ها و شاید صدها مورد دوره آموزش پرایس اکشن به صورت رایگان و پولی قرار دارد که هر کدام از آن ها معتقد هستند که بهترین و معتبرترین دوره ها را ارائه می دهند. اما سوال این است که آیا واقعا می توان به همه این دوره ها اعتماد کرد؟ آیا هر کدام از این دوره های آموزش مدیریت پرتفوی می تواند ما را به سود آوری برساند؟ 


پاسخ ساده است. بله! شاید تعجب کنید اما همه این دوره ها شما را از یک مسیر ساده و مشخص عبور می دهند. آن ها معمولا چند مفهوم مشخص مانند صف خرید در بورس، استراتژی کلی پرایس اکشن و … را برای شما بیان می کنند اما کمتر دوره یا آموزشی شما را به مفهوم اصلی پرایس اکشن یا به طور کلی بازارهای سرمایه ای راهنمایی می کنند.


این در حالی است که بازار های سرمایه ای و اقتصادی مفاهیم بسیار مهمتری در پشت پرده خود دارند و با قطعیت می توان گفت که اگر سرمایه گذار یا معامله گری نتواند این مفاهیم را ببیند یا درک کند عملا نمی تواند در این بازارها سود چندانی به دست بیاورد. مهم ترین مفهومی که در بازار باید به آن توجه کرد این است که بازارهای سرمایه ای و به طور کلی اقتصاد مجموعه ای از رفتارها و کنش های انسانی محسوب می شود. به عبارت ساده تر می توان اینگونه گفت که بازار های سرمایه ای چیزی جز یک محل جنگ واقعی میان انسان ها نیست!


image_1642093635


مادامی که شما این میدان جنگ را درک نکنید و نخواهید که آن را بشناسید عملا بازنده واقعی خواهید بود. بنابراین همانطور که کاملا مشخص است بازار های سرمایه ای مفاهیمی بسیار مهم تر از  صف خرید در بورس و … دارند. این همان  چیزی است که شما می توانید در دوره آموزش پرایس اکشن شکار روند پیدا کنید. در واقع شما در این دوره با مفهوم اصلی بازار و به خصوص مفهوم استراتژی آشنا خواهید شد. در این دوره به شما گفته خواهد شد که اساسا شما باید استراتژی شخصی خودتان را داشته باشید.


این گونه است که می توانید موفق باشید. در واقع شما باید بتوانید استراتژی پرایس اکشن را به شکل شخصی سازه شده مورد استفاده قرار دهید. این چیزی است که در بسیاری از کلاس ها و دوره های آموزشی گفته نمی شود. اینها دقیقا همان چیزهایی است که در دوره های شکار روند به شما آموزش داده می شود. در واقع شکار روند دوست دارد به جای این که ماهی نه چندان تازه گرفته شده به شما بدهد، ماهیگیری را یادتان بدهد!


آموزش مدیریت پرتفوی چه اهمیتی دارد؟


مدیریت پرتفوی به نوعی به معنی مدیریت دارایی ها است. در واقع شما به واسطه این آموزش می توانید دارایی های خودتان را در بازارهای سرمایه ای مدیریت کنید. بدانید که در هر معامله با چه حجم از سرمایه وارد شوید و این سرمایه شما در چه بخش هایی از بازارهای سرمایه ای وارد شود. بگذارید با یک مثال ساده برای شما اهمیت آموزش مدیریت پرتفوی را توضیح دهیم.


بازارهای سرمایه ای هر کدام خصوصات خاص خودشان را دارند. اما خصوصیت اصلی مجموعه این بازارها یا بهتر بگوییم مجموعه اقتصاد این است که سرمایه در آن نابود نمی شود. بلکه از بازاری به بازار دیگر منتقل می شود. بنابراین اگر روزی بازار ارزهای دیجیتال نزولی باشد مسلما بازار دیگری در حال جذب سرمایه گذار است و روند صعودی خود را آغاز کرده است.


image_1642093774


یک سرمایه گذار و معامله گر باهوش به جای این که همراه با جریان سرمایه از بازاری به بازار دیگر برود و سرمایه خود را در این نقل و انتقالات از دست بدهد، در همه بازارها بخش هایی از سرمایه خود را آماده نگه می دارد و منتظر می ماند تا روزی که آن بازار موقعیت مناسبی پیدا کند. این دانش و توانایی تقسیم سرمایه ای چیزی است که در دوره آموزش مدیریت پرتفوی بازار شکار روند و دوره آموزش ارز دیجیتال به شما آموزش داده می شود.


توجه داشته باشید این نوع آموزش از آن دسته از آموزش هایی محسوب می شود که می تواند در زندگی شخصی و فردی شما نیز تاثیر مستقیم و مثبتی داشته باشد. البته این زمانی اتفاقی می افتد که آموزش شما کامل و عملی باشد و نه صرفا یک سری دستورات و فرمول های کلی و از پیش تعیین شده!


پایان رپرتاژ آگهی

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.