بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

6 ویژگی بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه ( آموزش + درآمد +آینده)


براستی بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه چه ویژگی هایی دارد چگونه از صفر تا صد آرایشگری مردانه را بیاموزیم اگر تصمیم دارید وارد شغل آرایشگری شوید مطالعه این مطلب را به شما توصیه میکنیم .


آرایشگری سالهاست به عنوان یکی از مشاغل پربازده مورد توجه قرار گرفته است حرفه ای با سرمایه ای کم اما با سودآوری بالا اگر میخواهید وارد شغل آرایشگری شوید و درآمد بالایی کسب کنید می بایست ابتدا در یک آموزشگاه آرایشگری مردانه حرفه ای ثبت نام و آموزش لازم را ببینید ما در آموزشگاه آرایشگری مردانه آپادانا میگوییم آموزش خوب چه ویژگی هایی دارد.


 


بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه چه ویژگی هایی دارد؟


1-مشاوره


یکی از مهمترین موضوعات در یک آموزشگاه آرایشگری ارائه خدمات صحیح و حرفه ای مشاوره است یعنی قبل از هرگونه اقدام آموزشی می بایست به متقاضی بطور کاملا صریح و روشن مباحثی را که قرار است آموزش ببیند تفسیر کرد او باید بداند در کلاس آرایشگری با چه سرفصل هایی آشنا خواهد شد و چشم انداز را برای او تببین کرد.


 


2-بهره گیری از فضای آموزشی مناسب 


انتخاب یک کلاس مناسب با دکور ، نور و تهویه مناسب میتواند به شدت در میزان یادگیری اثر گذار باشد شوق و اشتیاق به آموختن در کلاس آرایشگری خوش دیزاین قطع به یقین اثرگذار خواهد بود. نور مناسب به کار عمق بهتری خواهد داد و با تهویه از میزان عوارض ناشی از گازهای سمی در کلاس کاربر مواد شیمیایی و رنگ را کاهش خواهد داد.


2222


 


سالن آرایشگری مردانه


 


3- مربی و اساتید مجرب آرایشگری


آرایشگری به شدت مربی محور است تجربه و مهارت مربیگری در این حرفه و انتقال درست آن به مهارت آموزان می تواند منجر به تربیت آرایشگران حرفه ای شود علاوه بر این مربیان مجرب با اخلاق حرفه ای و تببین آن به شاگردان می توانند یک نسل متعهد و با اخلاق را به بازار عرضه کنند.


 


4- تجهیزات و ابزارآلات بروز و حرفه ای


یکی از ویژگی های بهترین آموزشگاه آرایشگری بهره گیری از تجیهزات مناسب و بروز در آموزش است البته باید این موضوع را اضافه کنیم ارائه مدل ،مواد مصرفی و برخی تجهیزات شخصی مثل شانه ،قیچی ، ماشین اصلاح و… بر عهده مهارت آموز خواهد بود.


 


5-مدرک آرایشگری بین المللی


در بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه بایستی به دنبال پروانه تاسیس از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور باشید تنها مجری آموزش های غیررسمی مهارتی در ایران ، مدارک این سازمان زیر نظر موسسه کار جهانی ILO است و در 184 کشور دارای اعتبار است به همین دلیل آرایشگرانی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند با دریافت این گواهینامه ها می توانند شرایط خروج خود را تسهیل نمایند.


3333


6- خدمات و پشتیبانی


از موارد مغفول در آموزشگاههای آرایشگری ارائه خدمات و پشتیبانی قبل ، در حین و بعد از آموزش است آموزشگاه آپادانا همواره در کنار شماست ما متعهدیم تا زمان ورود شما به بازار کار در کنارتان باشیم به شما در ایجاد فرصت های شغلی و افزایش درآمد آرایشگری کمک کنیم .


 


سرفصل های آموزش آرایشگری مردانه


اگر تازه کار هستید و میخواهید از صفر تا صد آرایشگری را بیاموزید ابتدا بایستی دوره آموزش آرایشگری درجه 2 یا آموزش پیرایشگر مردانه را فرا بگیرید . سرفصل های این دوره شامل


آموزش آرایشگری مردانه مبتدی و مقدماتی


آلودگی زدایی محیط، حفاظت و بهداشت فردی


مشاوره و پذیرش مشتری


شامپو کردن و شستشو موی سر


کوتاه کردن موی سر با شانه و قیچی


کوتاه کردن موی سر با شانه و ماشین اصلاح


ترسیم خطوط اطراف سر و گردن


کوتاه کردن ریش و مرتب کردن اطراف آن متناسب با اصلاح سر


حالت دهی و خشک کردن مو با سشوار


444444


آموزش سایه زنی مو مردانه


 


سرفصل های آموزش متعادل ساز چهره


پاکسازی پوست صورت


فن زدن بر روی صورت


تبدیل چهره های نامتعادل به چهره متعادل


تصحیح پیشانی در متعادل سازی چهره


تصحیح ابرو در متعادل سازی چهره


تصحیح چشم در متعادل ساز چهره


تصحیح بینی در متعادل سازی چهره


گونه گزاری چهره و رفع عیب چانه و غبغب


 


 


سرفصل های آموزش چهره پردازی مردانه


آماده سازی پوست قبل از کار


پوشش دهی چهره


تطبیق ریش و سبیل با فرم چهره


جوان سازی چهره


مسن سازی چهره


شخصیت سازی در چهره پردازی


پوشش دهی زخم و جای سوختگی ولک


فیکس کردن چهره


55555


آموزش چهره پردازی مردانه


 


سرفصل های آموزش ترمیم کننده مو


 


توانایی به کارگیری ضوابط ایمنی و بهداشت محیط کار


مشاوره و پذیرش مشتری


توانایی شناخت ساختمان پوست و تشخیص بیماری پوستی


توانایی شناخت ساختمان مو


توانایی شناخت و کاربرد ابزار ترمیم مو


توانایی انجام قالب گیری و اندازه گیری بیس ریختگی


توانایی انجام پیاده کردن اندازه قالب روی مانکن


توانایی انجام بافت های مو در تهیه شبکه مو


توانایی رنگ کردن مو


توانایی فر کردن موهای ترمیمی


توانایی نصب شبکه موها تهیه شده روی سر مدل


توانایی انجام درست کردن پایه مو روی سر جهت نصب شبکه


توانایی شستشوی مو سر


توانایی حالت دادن به مو با سشوار و اتو مو


توانایی مراقبت از شبکه مویی


 


شهریه دوره آرایشگری مردانه


شهریه کلاس های آرایشگری مردانه هر ساله براساس نرخ نامه از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ارائه خواهد شد که توسط انجمن مراقبت و زیبایی مردانه هر استان ارائه میگردد.جهت دریافت شهریه میتوانید به لینک زیر مراجعه نمایید.


دریافت شهریه آموزش آرایشگری مردانه


 


شغل آرایشگری مردانه


شغل آرایشگری مردانه شغلی است که امروزه خیلی از افراد به سراغ آن می روند. برخی از این افراد به خاطر علاقه شخصی و برخی دیگر نیز به دلیل موقعیت اجتماعی و درآمد عالی آن، شغل مذکور را انتخاب می نمایند. اما باید در نظر داشت که شغل آرایشگری مردانه در کنار تمام هیجاناتی که دارد، بسیار چالشی نیز می باشد.


همانند شغل های فنی دیگر، آرایشگری نیز به زمان و تجربه زیادی نیاز دارد. اگر صرفا قصد دارید سریع نکات آرایشگری را فراگرفته تا به درآمد قابل توجهی برسید، بهتر است در همین ابتدا بگوییم که سخت در اشتباه هستید و نمی توانید یک شبه آرایشگر بشوید. به طور کلی هر چه قدر که آرایشگر دارای مهارت و تجربه بیشتر باشد قطعا از درآمد خوبی نیز برخوردار است.


درآمد آرایشگری مردانه در ایران


در ایران نیز همانند سایر کشور های نام برده شده اگر مایل هستید تا از طریق آرایشگری به سرمایه بالا دست یابید، نیاز است تا حرفه ای باشید. برای این مورد در گام اول می بایست دوره های آرایشگری را در مراکز معتبر پشت سر گذاشته و مدارک عالی نیز کسب نمایید. در گام بعدی بسیار اهمیت دارد تا دوره های کارورزی را در سالن های اجاره ای سپری نموده و مهارت لازم را به دست آورید. در انتهای با به دست آوردن سرمایه لازم، آرایشگر می تواند سالن زیبایی خود را افتتاح کرده و اقدام به کسب درآمد نماید.


666666


درآمد آرایشگری مردانه در ایران


در ایران یک آرایشگر متوسط که دوره های تخصصی را نیز پشت سر نگذاشته است، می تواند در حدود 4 الی 5 میلیون تومان به صورت ماهانه کسب درآمد نماید. حال هر اندازه که تخصص وی در رشته های خاص همانند میکروپیگمنتیشن، پاکسازی صورت و غیره بیشتر باشد، قطعا درآمد بالا تری نیز به دست می آورد.در ایران 4 فاکتور مهم بر روی کسب درآمد از طریق رشته آرایشگری موثر است.


 


این 4 مورد به صورت زیر دسته بندی می شوند:


 


میزان تحصیلات آرایشگر  


میزان تخصص و مهارت آرایشگر 


محل برپایی سالن زیبایی


تعداد مشتریان


اگر شخصی بتواند به هر 4 مورد دست یابد، در این صورت درآمد بیش از 10 میلیون تومان در ماه را می توان برای وی متصور گردید.


 


درآمد آرایشگری مردانه در آمریکا:


به طور میانگین در آمریکا ​​آرایشگران سالانه حدود 36000 دلار درآمد کسب می کنند که دامنه تغییرات آن بین 30،000 تا 40،000 $ است. این مورد بدان معنا است که بیشتر آرایشگران در هر ساعت حدود 14 تا 18 دلار یا تقریباً 110 تا 150 دلار در روز بر اساس 8 ساعت کار درآمد کسب می کنند. با این وجود، این ارقام نمی تواند پاسخگوی کامل و دقیقی باشد. دامنه درآمد آرایشگری مردانه می تواند بر اساس عوامل مختلفی از جمله میزان ساعت کار، تعداد مشتریان، قیمت هر مدل مو، محل آرایشگاه و میزان تجربه متفاوت باشد.


 


با این اوصاف، بهترین آرایشگران مردانه می توانند در سال یک حقوق 6 رقمی ثابت داشته باشند. بسیاری از آرایشگران امروزه در آمریکا به صورت نیمه وقت کار می کنند یا فقط 10 دلار برای هر مدل مو دریافت می کنند زیرا در مناطق کم درآمد زندگی می کنند. آرایشگاه های حرفه ای در شهرهای نیویورک، لس آنجلس، سانفرانسیسکو، سیاتل، آستین، دالاس، سنت لوئیس، دنور و شیکاگو سالانه بیش از 100000 دلار درآمد کسب می کنند.


 


آینده شغل آرایشگری


آینده شغل آرایشگری یعنی تغییر و تحول، شما به عنوان یک آرایشگر باید با مدل مو و موارد غیره ترند سال و محبوب بین مردان و زنان آشنا باشید. آرایشگر شدن بدان معنی نیست یک آرایشگاه باز کنید و به اصلاح و کوتاه کردن مو بپردازید. برای تبدیل شدن به یک آرایشگر ماهر باید اخلاق حرفه ای و انعطاف پذیری داشته باشید تا در آینده نیز با ترند شدن مدل موهای جدید، بتوانید به مشتریان خود خدمات به روزی را ارائه کنید. همان طور که می دانید همه افراد حداقل هر یک ماه به آرایشگاه برای اصلاح و کوتاه کردن موهایشان مراجعه می کنند بنابراین همیشه تقاضا برای آرایشگران زیاد بوده و صرفا شما بیکار نمی مانید. آرایشگری یعنی تحول یعنی تغییر یعنی تفاوت با دیگران


 


جمع بندی


 


در پایان اگر تصمیم گرفتید وارد این حرفه جذاب و پویا شوید روی ما حساب کنید ما با  بهترین مشاورین ،اساتید و خدمات در کنار شما هستیم . ما به  شما خواهیم آموخت چگونه آرایشگر حرفه ای باشید ،در آمد کسب کنید و در جامعه شخصیت شغلی به دست آورید .


آموزشگاه آپادانا با ارائه مدرک فنی و حرفه ای و بین المللی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و نمایندگی انستیتو ایزایران و طرح باقر العلوم آماده هر گونه برگزاری کلاس ها و دوره های تخصصی آرایشگری مردانه است.جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه برگزاری کلاس ،دوره ها ، ساعت و شهریه با ما با شماره های  66749834 –  66759455 -09124784885


 


پایان رپرتاژ آگهی

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.