بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :

بارگیری و ارسال فوری ۲۰ هزار پتوی‌امدادی به استان‌های کرمان و هرمزگان

​شرکت نساجی هلال ایران ۲۰ هزار پتوی امدادی جهت امدادرسانی به سیل‌زدگان استان‌های هرمزگان و کرمان در اختیار سازمان امداد و نجات قرار داد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، محمدرضا امیریان افزود: از مجموع ۲۰ هزار پتوی امدادی ارسالی امروز، ۱۰هزار تخته به استان هرمزگان و ۱۰ هزار تخته به استان کرمان جهت امدادرسانی به هموطنان سیل‌زده ارسال شد.


مدیرعامل شرکت نساجی هلال ایران گفت: طی دو هفته اخیر که هموطنان درگیر سیل شده‌اند تعداد ۶۰ هزار تخته پتوی امدادی و ۴۰۰۰ تخته چادر امدادی در اختیار سازمان امداد و نجات هلال‌احمر و جهت کمک به سیل‌زدگان ارسال شده است. 

وی توانمندی و ظرفیت بالای شرکت نساجی هلال ایران در حوزه تولید اقلام امدادی را یکی از سرمایه‌های ارزشمند جمعیت هلال احمر دانست که در زمان بحران‌ها، توان تولید و ارسال سریع اقلام امدادی مانند چادر و پتو به هموطنان را دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع نساجی هلال ایران،، شرکت صنایع نساجی هلال ایران یکی از زیرمجموعه‌های جمعیت هلال احمر است که در زمینه تولید اقلام امدادی فعالیت می‌کند و نقش مهمی در تامین اقلام در حوادث و بحران‌ها دارد.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.