بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

امیر قلعه نویی: ظلمی که به گل گهر شد در تاریخ بی سابقه است

سرمربی گل گهر امیدوار است این تیم با یک بازی خوب موفق شود نساجی را شکست دهد.


به گزارش خبرنگار ورزشی سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، امیر قلعه نویی سرمبی گل گهر سیرجان در خصوص بازی این تیم برابر نساجی مازندران در جام حذفی گفت: چون جام این رقابت در جام حذفی برگزار می‌شود شرایط سخت است  و هر بازی  به نوعی حکم یک فینال را دارد و باید تمرکز خوبی برای این بازی داشته باشیم  و کمتر اشتباه کنیم. از طرفی نیز نساجی امسال تیم خوبی نشان داده است یک تیم منسجم که فوتبال خوبی بازی می‌کند.


وی افزود: در حق ما و گل گهر ظلم شد و فکر نمی‌کنم در تاریخ چنین اتفاقی رخ داده باشد.آن تیمی که شادابی خوبی داشت و بازی خوبی ارائه می‌داد از نظر روانی کاملا بهم ریخته است. باز شاکر خدا هستیم که در کمترین زمان ممکن توانستیم تیم را جمع جور کنیم. جا دارد از مدیریت و همچنین بازیکنان تشکر کنم و توانستند خود را جمع جور کنند تا تیم در شرایط خوبی قرار بگیرد.


سرمربی گل گهر سیرجان اظهار داشت: ما نسبت به بازی با ذوب اهن در شرایط بهتری قرار داریم. 6 بازکن ما نبودن و بازیکنانی که در ترکیب قرار گرفتند نهایت تلاش خود را کردند که مثمر ثمر باشند. امیدوارم فردا با بازیکنانی که در اختیار داریم یک بازی خوب ارائه دهیم و به مرحله بعد صعود کنیم.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.