بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :

تکریم خانواده شهدا و جانبازان در دستور کار مسئولین باشد

معاون اجرایی رئیس جمهور با تاکید بر لزوم صیانت از فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع از آرمان و ایده شهداء گفت: صیانت از آرمان شهیدان رسالتی است که اگر بخوبی ایفا شود، ‌انقلاب اسلامی در مسیر اصلی خود با شتاب به پیش رفته و اثر بخش‌تر خواهد بود.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، سید صولت مرتضوی روز دوشنبه در جلسه شورای مشاوران وزراء و روسای دستگاه‌های اجرایی در امور ایثارگران، اظهار داشت: پیگیری فرهنگ ایثار و شهادت باعث می‌شود تا قطار انقلاب و مدیریت کشور از ریل پیشرفت و تعالی خارج نشود.


معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد: صیانت از آرمان شهیدان، رسالتی است که باید با قوت و جدیت پیگیری کرده و تلاش کنیم ارزش‌های شهیدان را به پدیده‌ای برای رشد و تعالی کشور تبدیل نماییم.


مرتضوی با تجلیل از رشادت‌ها و ایثار شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی با کمترین هزینه بزرگترین نتیجه را در جغرافیای جهانی رقم زد و لدا امروز در تداوم راه شهیدان، وظیفه و رسالت سنگینی بر عهده داریم.


معاون اجرایی رئیس جمهور با قدردانی از تلاش‌های انجام شده برای تجلیل و خدمت رسانی به جامعه ایثارگری و خانواده معظم شهیدان، اظهار داشت: تکریم خانواده شهیدان و جانبازان وظیفه است که همه مسئولین باید همواره آنرا در برنامه‌ها و دستور کار خود داشته باشند.


وی افزود: معتقدم حضور در جمع خانواده شهیدان اثر تربیتی دارد و خدمت رسانی و قدردانی از صبر و فداکاری فرزندان و همسران شهدا موجب روحیه و برکت است.


مرتضوی با تاکید بر لزوم حمایت از حقوق ایثارگران، گفت: باید تدابیری اتخاذ شود تا ایثارگران عزیز در دستیابی به حقوق خود مشکلی نداشته باشند.


در این جلسه تعدادی از مشاوران وزراء در سخنانی دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را برای تقویت ساختار حوزه ایثارگری و حمایت از حقوق ایثارگران مطرح کردند.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.