بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :

جلسه رسیدگی به پرونده «آرش کیخسروی» و «مهدی محمودیان» فردا برگزار می‌شود

یک وکیل دادگستری خبر داد که جلسه رسیدگی به اتهامات آرش کیخسروی و مهدی محمودیان فردا برگزار می‌شود.


ابوذر نصرالهی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، درباره آخرین وضعیت پرونده آرش کیخسروی گفت: آرش کیخسروی در حال حاضر به قید وثیقه از زندان آزاد شده است و فردا (روز سه‌شنبه)  ساعت ۹ صبح دادگاه وی در شعبه ۲۹ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مظلوم برگزار خواهد شد.


این وکیل پایه یک دادگستری ادامه داد: آقایان کیخسروی، نیلی، محمودیان، فقیهی و خانم فراافراز متهمان این پرونده هستند که بعد از برگزاری جلسه اول دادگاه‌شان بنا شد به تفکیک به اتهامات هر فرد رسیدگی شود و در آخر هم جلسه‌ای درباره رسیدگی به کلیه متهمان برگزار شود.


وی درباره اتهامات آرش کیخسروی گفت: در این پرونده ۳ اتهام در خصوص آقای آرش کیخسروی مطرح است؛ اخلال در نظم، تبلیغ علیه نظام مطرح است که اکثر مواردی که در این پرونده مطرح است مربوط به پرونده قبلی ایشان می‌شود که رسیدگی هم شده و از تمام موارد مطروحه برائت حاصل شده است. 


نصرالهی ادامه داد: اتهام دیگری که در پرونده آقای کیخسروی مطرح می‌شود تشکیل گروه‌های معاند است که این موضوع اصلا هم مصداق ندارد چراکه گروه تعریف خاص خود را دارد. 


وی تاکید کرد: بحث تشکیل گروه‌های معاند در پرونده آقای کیخسروی در خصوص بحث شکایت از شیوع ویروس کرونا نسبت به برخی مقامات است که هر فرد ایرانی این حق را دارد در محاکم نسبت هر شخصی طرح دعوی کند.


این وکیل پایه یک دادگستری در پایان گفت: فردا جلسه دادگاهی آقایان مهدی محمودیان و آرش کیخسروی برگزار می‌شود.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.