بخش اخبار بین الملل ایرانیان نیوز :

ناامیدی مردم آمریکا از شیوه مدیریت اقتصاد در دولت بایدن

نتایج نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهد که ۵۰ درصد از مردم آمریکا، از رئیس‌جمهوری این کشور ناامید شده‌اند.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، به نقل از اسپوتنیک،‌ نتایج آخرین نظرسنجی‌ها نشان‌دهنده این است که اکثریت مردم آمریکا بر این باور هستند که دولت «جو بایدن»، رئیس‌جمهوری این کشور به اندازه کافی بر بهبود شرایط اقتصادی و کاهش تورم تمرکز نداشته است و ۵۰ درصد نیز پس از یکسال که از حضور بایدن در کاخ سفید می‌گذرد، از وی و دولتش «ناامید» شده‌اند. 


بر اساس این نظرسنجی‌ها ۵۸ درصد از مردم آمریکا معتقدند که کاخ سفید به اندازه کافی به اقتصاد توجه نداشته است و ۶۵ درصد نیز احساس مشابهی در خصوص نحوه مدیریت تورم توسط دولت بایدن داشتند. 


در مقابل ۳۵ درصد عملکرد دولت بایدن در حوزه اقتصاد را مطلوب دانسته و ۲۸ درصد نیز میزان تمرکز دولت بر کاهش تورم را کافی می‌دانند. 


در رابطه با مدیریت پاندمی کرونا ۶۹ درصد از مردم آمریکا بر این باور هستند که دولت بایدن کرونا را با استفاده از اطلاعات نادرست مدیریت می‌کند، ۶۱ درصد رئیس‌جمهوری را به دلیل حمایت از واکسیناسیون مقصر می‌دانند، ۴۷ درصد فکر می‌کنند دولت بایدن برای مقابله با سویه اومیکرون آمادگی لازم را نداشت و ۴۳ درصد احساس می‌کنند که روند کاهش موارد ابتلای روزانه به کندی صورت می‌گیرد.    


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.