بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

آرزوی موفقیت شیخ سلمان برای تیم ملی فوتبال بانوان ایران

رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ای خطاب به رییس فدراسیون فوتبال ایران گفت: تیم‌ ملی فوتبال بانوان ایران توانایی خود برای الهام بخشیدن در سطح قاره را اثبات کرده است.


به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به شهاب الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال برای تیم ملی فوتبال بانوان ایران و هوادارانش آرزوی موفقیت کرد.


در این نامه آمده است:


به مناسبت شروع جام ملت های فوتبال بانوان آسیا ۲۰۲۲ در هند در هفته آتی، فرصت را غنیمت شمرده و برای تیم ملی فوتبال بانوان ایران، طرفداران و تمام خانواده فوتبال شما رویدادی خاطره ساز و موفق را آرزو می کنم.


در این مسابقات که ۱۲ تیم در آن شرکت می کنند، تیم‌ ملی فوتبال بانوان ایران توانایی خود برای الهام بخشیدن در سطح قاره را اثبات کرده و الگویی برای دختران و زنان فوتبالیست است و من برای آنان  عملکردی خوب در آماده سازی شان را آرزومندم.


پتانسیل وسیعی در اسیا وجود دارد و ما مصمم هستیم تا کمک کنیم فوتبال بانوان با تمرکز بر روی توسعه و رشد در تمام جنبه های فوتبال بانوان به قدرت واقعی خود پی ببرد. بنده نیز شما را به تماشای این رویداد هیجان انگیز دعوت می کنم.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.