بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

تارتار: در جام حذفی باید اشتباهات را به حداقل رساند/ روند خوب خودمان را پیدا کرده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن از تقابل تیمش با پرسپولیس صحبت کرد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پیش از دیدار برابر پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اینطور حرف هایش را آغاز کرد: جا دارد خوشامد بگویم به آقای گل محمدی و همکارانشان و تیم پرسپولیس. به هر حال آقای گل محمدی زحمات زیادی برای ذوب آهن کشیده اند و آرزوی موفقیت دارم برای ایشان.


او سپس در مورد دیدار روز آینده تیمش برابر سرخپوشان بیان کرد: خب مسابقات حذفی مسابقاتی است که اشتباهات را باید به حداقل رساند. سعی کردیم تمرکز بالایی داشته باشیم و با بازیکنان صحبت کردیم. خیلی برای تمرینات تاکتیکی زمان نداشتیم، چون سه چهار بیشتر زمان نداشتیم ولی با توجه به اینکه چند روز پیش با انها در آزادی بازی کردیم، هم ما و هم آنها شناخت خوبی نسبت به هم داریم. بچه هایمان کاملا توجیه هستند. امیدوارم فردا روز کم اشتباهمان باشد و بچه هایمان تمرکز بالایی داشته باشند تا به امید خدا بتوانیم از این مرحله سخت عبور کنیم.


او در پاسخ به سوال اول که در رابطه با خط هجومی ذوب آهن بود و اینکه سبزپوشان در این زمینه مشکل دارند، اینطور پاسخ داد: خیلی زمان نداشتیم برای تمرینات تاکتیکی ولی در این دو سه روز سعی کردیم روی این موضوع کار کنیم و امیدوارم فردا روز خوب مهاجمان ما باشد.


سوال بعدی در رابطه با شخصیت متفاوت و کاملا بهتر سبزپوشان در مقایسه با سال گذشته بود و اینکه این موضوع چقدر می‌تواند در بازی روز آینده به کمک تیم مهدی تارتار برای پیروزی بیاید. سرمربی ذوب آهن در واکنش به این سوال گفت: خب ما در شروع فصل روند سینوسی داشتیم و بعدروند خیلی بدی پیدا کردیم و شد باخت و مساوی. خدا را شکر در چهار پنج هفته گذشته روند خوبی پیدا کرده ایم و توانسته ایم از چهار بازی گذشته هفت امتیاز بگیریم. گل هم زدیم. گل خورده هم کم شده. این نشان می دهد تیم ما هفته به هفته شرایط بهتری پیدا می کند و امیدوارم همین روند را در حذفی هم ادامه بدهیم. من خیلی امیدوارم هستم به تیم. 


او سپس با اشاره به هواداران اضافه کرد: اگر هواداران صبور باشند و از تیم و کادر فنی حمایت کنند، می توانم قول بدهم که در دور برگشت شرایط بهتری را تجربه کنیم و کم کم ذوب آهن به روزهای خوب گذشته بازگردد.


از مهدی تارتار در این رابطه پرسیده شد که چقدر توانسته باور قهرمانی را در میان بازیکنان تیمش که عبیشتر آنها جوان هم هستند، ایجاد کند که او در پاسخ به این سوال اینطور واکنش نشان داد: به هر حال ما سعی کرده ایم که از این نظر خیلی روی بچه هایمان کار کنیم و بازی چند هفته پیش ما در آزادی نشان داد ما چیزی کمتر از پرسپولیس نداشتیم. اگر اشتباهات فردی نبود به خاطر جوانی یکی دو بازیکن، می توانستیم در آن بازی هم دست پر از زمین بیرون بیاییم. بچه ها کم کم خودشان را باور کرده اند و شخصیت لیگ برتری برای بازیکنانی که از لیگ یک آمده اند شکل گرفته و امیدوار هستیم فردا از شخصیت سابق ذوب آهن به خوبی دفاع کنیم و از این مرحله عبور کنیم.


سوال آخر از مهدی تارتار در مورد افت کیفیت چمن ورزشگاه فولادشهر در هفته های اخیر بود. سرمربی ذوب آهن درباره این موضوع توضیح داد: در شروع فصل زمین داشت روی به خرابی می رفت و باشگاه هزینه سنگینی کرد و زمین را اصلاح کرد. این اتفاق افتاد و ما چند هفته ای را از دست دادیم ولی خدا را شکر رفته رفته هم شرایط زمین رو به بهبودی می رود.  باید از مدیریت باشگاه تشکر کنم که سخت پیگیر این ماجرا است و برای ما خیلی مهم است که تیم بزرگ ذوب آهن زمین بهتری هم داشته باشد.


بخش پایانی صحبت های مهدی تارتار نیز با خطاب قرار دادن هواداران تیم بود و در اینباره گفت: جا دارد دوباره از هواداران تشکر کنم که در روزهای سخت کنار ما بودند. امیدوارم همچنان حمایت هایشان را از ما داشته باشند تا دوباره به روزهای خوب گذشته برگردیم.


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.