بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

خطیبی: بازی بسیار سختی داریم / آرزو دارم در اراک یک سپاهان بسازم

سرمربی تیم آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از مصاف با سپاهان گفت: آمادگی ذهنی، تمرکز بالا فردا می تواند به تیم ما کمک کند.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از مصاف با سپاهان اصفهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بعد از بازی با سپاهان، تیم سپاهان در اراک ماندند و امیدوارم که بتوانیم میزبان خوبی برای تیم سپاهان در این چند روز باشیم. سعی کردیم رفیق های خودمان و دوستان میزبانی خوبی ببینند و تا جایی که باشگاه و کادرفنی توانسته اند، سعی کردند هر چیزی که نیاز داشتند را برطرف کنند. 


او ادامه داد: این بازی با مسابقه لیگ تفاوت دارد، در جام حذفی هر کسی اشتباه کند جام را از دست می دهد و جای جبرانی وجود ندارد. شرایط را بچه ها می دانند با تیم خیلی خوب و چند دوره قهرمان جام حذفی و مدعی بازی داریم. می دانیم که چه شرایطی دارند و در بازی قبلی که بازی کردیم به ما برای این مسابقه کمک می کند که فردا چه کاری انجام بدهیم. 


سرمربی آلومینیوم درمورد وضعیت آمادگی شاگردانش برای این دیدار گفت: مواردی هم وجود دارد که باید به بازیکنان بگوییم. زمان تمرین نداشتیم که بگوییم کار تاکتیکی در زمین انجام بدهیم. فقط بحث ریکاوری بوده، قطعا بازی زیبایی خواهد بود و بچه ها آمادگی این را دارند که بازی زیبایی به نمایش بگذارند. امشب دوباره در جلسه فنی که خواهیم داشت مواردی را اضافه خواهیم کرد و امیدواریم که اشتباهی نداشته باشیم و بتوانیم که موقعیت سازی هم داشته باشیم و از بازی فردا آن چیزی که می خواهیم را کسب کنیم. هدفمان صعود است و فردا روز ما باشد.


خطیبی درمورد اعتراضاتش به داوری در مسابقه قبلی گفت: بعد از بازی ما دوست نداریم این اتفاقات بیفتد. قبل از بازی هم درست نیست که صحبت کنیم. دوست داریم از کادرفنی و بازیکنان ما یا حریف و داوری تمرکز روی بازی داشته باشند و باشگاه هم در بازی قبلی اعتراض کرده و امیدوارم این نامه هایی که ارسال می کنیم پیگیری شود و سومین نامه ای بود که به فدراسیون فرستادیم. امیدواریم تاثیر داشته باشد و فردا آرزو داریم که در داوری برای ما و سپاهان مشکلی نداشته باشد و آرزوی موفقیت برای تیم داوری دارم.


سرمربی آلومینیوم افزود: بازی ها فشرده است و از لحاظ فنی نمی توان گفت تاثیری نخواهد داشت به این دلیل که ما فقط یک جلسه ریکاوری کردیم. برف هم آمده و یک جلسه تمرینی عرق گیری هم امروز داریم و نمی توان گفت مباحث فنی را در زمین برطرف کردیم. آمادگی ذهنی، تمرکز بالا فردا می تواند به تیم ما کمک کند و سعی کردیم این کار را انجام بدهیم. امیدواریم نسبت به بازی قبلی کیفیت بالایی داشته باشیم.


برنامه ویژه ای برای جام حذفی دارید؟ خطیبی در پاسخ به این سوال گفت: بعد از بازی با پدیده، در مورد نیم فصل اول و نیم فصل دوم و اهداف باشگاه صحبت خواهم کرد. تا این لحظه ما به هدفمان در لیگ رسیده ایم و واقعا رضایتبخش بوده است. جام حذفی هم بالاخره کل ایران شخصیت آلومینیوم را می دانند و خوشحالم که تیم ما شخصیتی دارد که برای اهالی فوتبال قابل احترام است. الان نیاز است که ما اهداف بزرگی داشته باشیم ولی این ذهن خوب فقط این نیست که با بازی کردن باشد. خیلی از موارد پشت این قضیه وجود دارد که باید برطرف شود. همه باید بزرگ فکر کنند. به امید خدا در جلسه ای که پس از این دو بازی با هیات مدیره خواهیم داشت، این عزیزان که تا الان کمک کرده اند، کمک کنند تا در نیم فصل دوم هم به اهدافی که داریم دست پیدا کنیم.


از الان می توانید برای لیگ قهرمانان حرفه ای شوید؟ سرمربی آلومینیوم در پاسخ به این سوال گفت: اجازه بدهید این موارد را پس از بازی با پدیده مطرح کنم. خیلی از موارد وجود دارد که اگر یکی از آن را بگویم، برطرف شود. ما الان آسیایی شویم؛ به ما اجازه شرکت نخواهند داد. باید زیرساخت ها درست شود و بعد درمورد این مسائل صحبت کنیم. واقعیتش را می گویم، دوست دارم تیمم بالای جدول باشد اما دوست دارم ساختار باشگاه را درست کنم و تنها نمی توانم. مسئولان باید کمک کنند. الان استادیوم ما بالای 10 ایراد دارد. این مسائل باید درست شود و این نیست که جایگاه خبرنگاران، گزارشگران و رختکن ها درست نباشد. اگر ناظر ای اف سی وارد ورودی ورزشگاه شود، رد می کند. این ایرادات باید برطرف شود و قطعا هم می شود. اعتقاد دارم که هم هیات مدیره و هم مسئولان استانی اگر یک مقدار به این مورد پیگیری کنند، برطرف می شود. در نیم فصل پیشنهاداتی دارم که این زیرساخت ها را درست کنیم. در هفته پنجم پیشنهاد دادم که حتی از بودجه خودم کم کنند، هیچ سرمربی ای چنین کاری انجام نمی دهد، یک کمپی احداث شود. نمی دانم چقدر این جلو رفته است و امیدوارم این اتفاق بیفتد. دوست دارم اینطور مسائل در باشگاه حل شود و یک یادگاری بگذارم و ساختار بگذارم که هر کسی که می آید واقعا لذت ببرد. آرزویم این است که با سپاهان بازی داریم از ساختارهای انها آگاه هستم و آرزو دارم اگر تیم آسیایی هم نشد، از نظر ساختاری یک سپاهان دیگر درست کنیم که ماندگار باشد. امیدوارم که به این آرزو برسم.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.