بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

احتمال بازگشت قرضی محبی به لیگ ایران؛ وینگر بوشهری بار دیگر در سپاهان؟

محمد محبی با توجه به نیمکت نشینی در تیم پرتغالی دوست دارد در سال منتهی به جام جهانی شرایط بازی داشته باشد تا بتواند در قطر همراه تیم ملی باشد.


به گزارش خبرنگار ورزشی سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، محمد محبی، وینگر جوان و بوشهری ایرانی که توسط باشگاه سپاهان به سطح اول فوتبال ایران معرفی شد و حتی به پیراهن تیم ملی هم رسید، ابتدای فصل جاری با پیشنهادی از سوی سانتاکلارای پرتغال به این تیم پیوست و خیلی زود در سن 23 سالگی لژیونر شدن را تجربه کرد.


اگرچه محبی با انگیزه‌های زیاد و برای پیشرفت فوتبالش راهی لیگ پرتغال شد ولی وضعیت برایش تا کنون در این تیم خوب پیش نرفته است و در تیمش تبدیل به یک نیمکت نشین دائمی شده و در 17 هفته گذشته از رقابت‌های لیگ پرتغال تنها در چهار بازی به عنوان یار تعویضی و در هر کدام برای دقایق اندکی به میدان رفته و تنها در یک دیدار در جام حذفی به طور کامل برای تیمیش بازی کرده و موفق به زدن گل یا دادن پاس گل نشده تا اوضاع برایش در این تیم پرتغالی به خوبی پیش نرود.


اگرچه محبی در جام حذفی مقابل پورتو عملکرد خوبی در ترکیب تیمش داشت ولی مصدومیتی بد موقع باعث شد نتواند با این عملکرد خوب خودش را به ترکیب اصلی نزدیک کند.


از طرفی تیم سپاهان هم از نبود محبی در فصل جاری در ترکیب اصلی خودش ضربه خورده و جای خالی یک وینگر چپ در ترکیب این تیم احساس می‌شود و به نوعی می‌شود گفت این جدایی هم به زیان محبی تمام شده و هم سپاهان.


اگرچه محبی عجله‌ای برای پیدا کردن فرصتِ اثبات توانایی‌هایش در قاره سبز ندارد ولی شرایط حساس حال حاضر که در سال منتهی به جام جهانی هستیم او دوست دارد شرایطی برایش فراهم شود تا همراه تیم ملی در قطر باشد و بتواند فرصت بازی در مهم‌ترین تورنمنت فوتبالی دنیا را بدست بیاورد و این اتفاق با نیمکت نشینی در سانتاکلارا برایش فراهم نخواهد شد.


از همین رو صحبت‌هایی در مورد احتمال جابجایی محبی مطرح شده است و اینطور که شنیده می‌شود باشگاه سانتاکلارا هم با انتقال قرضی این بازیکن مخالفتی ندارد و بی‌میل نیست محبی موقتاً به تیمی برود که فرصت بازی بیشتری در اختیارش قرار بگیرد و بعداً در فرصت بهتری دوباره راهی تیم پرتغالی شود.


شنیده می‌شود در صورتی که این توافق حاصل شود تا محبی حداقل برای یک نیم فصل بتواند اجازه جدایی از مسئولان باشگاه پرتغالی بگیرد راهی لیگ برتر ایران خواهد شد و اگرچه شنیده می‌شود پیشنهادات دیگری به جز سپاهان دارد ولی انتخاب اول او در صورت گرفتن چنین تصمیمی بازگشت به سپاهان است و در صورتی که با این باشگاه به توافق نرسد به سایر پیشنهاداتش فکر می‌کند.


بدین ترتیب باید منتظر ماند و سرنوشت محبی را در پنجره زمستانی دید و احتمال دارد او یکی از بمب های نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر باشد.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.