بخش اخبار بین الملل ایرانیان نیوز :

سفر کوتاه فرمانده ارتش لیبی به سرزمین‌های اشغالی/ استقبال اتحادیه اروپا از مذاکرات دیپلماتیک ترکیه و ارمنستان/ درگیری فلسطینیان ساکن کرانه باختری با نظامیان صهیونیست

سفر کوتاه فرمانده ارتش لیبی به سرزمین‌های اشغالی، استقبال اتحادیه اروپا از مذاکرات دیپلماتیک ترکیه و ارمنستان و درگیری فلسطینیان ساکن کرانه باختری با نظامیان صهیونیست از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، مقامات نظامی و هوانوردی ایالت متحده برای مدت کوتاهی به اشتباه بر این باور بودند که آزمایش موشکی کره شمالی، خاک آمریکا را هدف گرفته است.


– رسانه‌های رژیم صهیونیستی از سفر کوتاه فرمانده ارتش لیبی به سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.


– وزیر خارجه فرانسه با اذعان به حصول پیشرفت در مذاکرات وین، بار دیگر مدعی شد که در قاطعیت ایران برای دستیابی به توافق، تردید وجود دارد.


– مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با تأکید بر این‌که طی هفته‌های گذشته فضای مثبتی بر مذاکرات وین حاکم شده است، نسبت به حصول توافق در آینده نزدیک ابراز امیدواری کرد.


–  وزیر خارجه روسیه تأکید کرد که مذاکرات طرف‌های برجام در وین با پیشرفت واقعی همراه بوده است.


– وزیر خارجه سابق آمریکا بار دیگر از جنایت ترور فرمانده سابق سپاه قدس ایران دفاع کرد.


– اتحادیه اروپا از مذاکرات دیپلماتیک ترکیه و ارمنستان که در مسکو برگزار شد، استقبال کرد.


– فلسطینیان ساکن کرانه باختری روز گذشته -جمعه- طبق معمول هر هفته در اعتراض به شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی روی زمین‌های فلسطینی تظاهرات کردند.


– شورای امنیت سازمان ملل متحد طی نشستی، «آزادی فوری» کشتی اماراتی که پیش از این به طور غیرقانونی وارد آب‌های یمن شده بود را خواستار شد.


 


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.