بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

 بیت سعید: غیرت و تعصب به بازیکنان نفت اجازه جدایی نمی‌دهد

بازیکن تیم فوتبال نفت آبادان گفت: در شرایطی کنونی تنها بخاطر خانواده‌های خود و دل هواداران بازی می‌کنیم، نه مسئولان.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، حسن بیت سعید پس از پیروزی نفت آبادان مقابل هوادار اظهار داشت: می‌دانستیم که بازی خیلی سختی داریم. هوادار با توجه به اینکه از گل‌گهر باخته بود، اما بسیار خوب بازی کرده بود. درست است که آنها تازه لیگ برتری شده‌اند، اما رضا عنایتی تیم قدرتمندی ساخته است.


وی ادامه داد: همه می‌دانند وضعیت ما از نظر مالی چگونه است. این موضوع روی روحیه بازیکنان تاثیر گذاشته است. فکر می‌کنم برای نخستین بار در لیگ حرفه‌ای اتفاق افتاده که تا نیم فصل نتوانسته‌اند هیچ پرداختی به بازیکنان داشته باشند. ما برای خانواده‌های خود و دل هواداران بازی می‌کنیم، نه بخاطر مسئولان. خدا را شکر امروز از یک بازی سخت 3 امتیاز گرفتیم و این پیروزی را به هواداران تقدیم می‌کنیم. 


بازیکن تیم فوتبال نفت آبادان درمورد ناراحتی منصوریان از مسئولان گفت: فکر می‌کنم ناراحتی منصوریان هم طبیعی باشد. به هر حال یک سرمربی باید ابراز کافی را در اختیار داشته باشد تا خوب کار کند. اگر منصوریان به هر دلیلی بخواهد بازیکنی را تنبیه کند، نمی‌تواند این کار را انجام دهد و فقط باید بازیکنان را از نظر روحی آماده کند و در شرایط ایده‌آل قرار دهد. فکر می‌کنم کم پیش آمده که یک مربی بتواند بعد از 15 هفته و بدون مبلغی دریافتی تیمش را نگه دارد. 


بیت‌سعید خاطرنشان کرد: واقعاً ریالی دریافتی نداشتیم و این خیلی زشت است. در شان تیم صعنت که 50 سال قدمت دارد و مردم خوب آبادان نیست. امیدوارم مسئولان زودتر دست به کار شوند، چون منصوریان پیش از بازی هم گفت که اکثر بازیکنان می‌توانند قرارداد خود را فسخ کنند. غیرت و تعصب بازیکنان به آنها اجازه نمی‌دهد که قراردادشان را فسخ کنند، اما به هر حال خانواده بازیکنان چشم انتظار درآمد آنها هستند. 


وی اظهار داشت: باید از بازیکنان بومی و غیر بومی تشکر کنم که تا این لحظه در تیم حضور داشتند و سنگ تمام گذاشتند. می‌دانم که تلاش آنها فقط برای شادی مردم آبادان است. اگر مسئولان بتوانند پول را به تیم تزریق کنند فکر می‌کنم بازیکنی دلش نخواهد که از تیم جدا شود. امیدوارم در نیم فصل دوم بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.