بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

کلانتری: مشکلاتی داریم که نمی‌توانم آنها را بازگو کنم/ خدا آه مظلوم را می‌شنود

سرمربی فجرسپاسی در مورد شکست مقابل پرسپولیس صحبت کرد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، علی‌اصغر کلانتری پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال فجرسپاسی مقابل پرسپولیس در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر در نشست خبری اظهار داشت: بازی پرسپولیس در هفته‌های اخیر را آنالیز کرده بودیم و به همین دلیل سعی کردیم بسته و خوب بازی کنیم. در شرایطی گل خوردیم که روی یک ارسال بود و به کسی برخورد نکرد.


وی افزود: تا آن لحظه بازیکنان ما واقعاً به خوبی نقاط قوت پرسپولیس را کنترل کرده بودند. توپ مثل بازی‌های قبل در اختیاری حریف بود و ما سعی کردیم از ضدحملات استفاده کنیم. چند فرصت هم ایجاد کردیم، اما نتوانستیم استفاده کنیم. کمی ناراحتم، چون اگر به آن شکل گل نخورده بودیم شرایط فرق می‌کرد. بعد از گلی که خوردیم عطش پرسپولیس کم شد و ما رو به جلوتر بازی کردیم و در دقایق پایانی چند فرصت ایستگاهی کسب کردیم که از آنها هم استفاده نکردیم. آمده بودیم که با امتیاز تهران را ترک کنیم، اما نشد و باید برای آینده بهتر کار کنیم.


سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی خاطرنشان کرد: مشکلاتی برای تیم ما پیش آمد و باعث شد تا جایگاه کنونی‌مان جایی باشد که در شان ما نیست. دوست نداشتیم که شرایط اینگونه باشد و فکر نمی‌کردیم در این جایگاه باشیم. مشکلاتی داریم که بازگو کردن آنها درست نیست.


کلانتری افزود: برخی مواقع که زورمان به موضوعاتی نرسد باید به خدا واگذار کنیم، چون می‌گویند خدا آه مظلوم را می‌شنود و کمک می‌کند. ما تا رده ششم هم بالا آمده بودیم و عطش داشتیم که بهتر شویم، اما بعد از بازی با پیکان مصدومیت‌هایی به سراغ بازیکنان ما آمد که دلیل بخش زیادی از آنها، شرایط ورزشگاه حافظیه است.


وی گفت: به خاطر وضعیت ورزشگاه‌مان شرمنده تیم‌هایی هستیم که به شیراز می‌آیند. چند بازیکن خودمان در همان زمین مصدوم شدند که چند نفر از آنها در خط حمله بودند. در تیمی مثل ما که از نظر بازیکن سطح بالایی ندارد، مجبور بودیم برای جبران شرایط پست برخی بازیکنان را تغییر دهیم.


سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی عنوان کرد: رفته رفته مصدومان بازخواهند گشت و برای دور برگشت وارد بازار نقل و انتقالات خواهیم شد تا روندمان در نیم فصل دوم بهتر شود.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.