بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

جدیدترین آرای کمیته وضعیت بازیکنان

کمیته وضعیت بازیکنان 9 رای مربوط به شکایات مختلف را صادر کرد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، آرای صادره به شرح زیر است:


شهریار خان احمدی از باشگاه ماشین سازی تبریز شکایت کرد و با بررسی پرونده، ماشین سازی به پرداخت مبلغ مورد مطالبه سیصد و نود میلیون ریالی به انضمام هزینه دادرسی محکوم شد.


همچنین شکایت ابراهیم پورمهدی از باشگاه ماشین سازی تبریز بابت مطالبه پانصد و پنجاه میلیون ریالی، منجر به محکومیت این باشگاه به پرداخت مبلغ پانصد میلیون ریال و هزینه دادرسی شد.


سیدحسین خادمی بابت مطالبه چهارصد و سی میلیون ریالی از باشگاه پارس جنوبی جم شکایت کرد و کمیته وضعیت بازیکنان قرار رد دعوی صادر کرد.


شکایت محمد اسلامی از باشگاه پارس جنوبی جم بابت مطالبه پانصد و هشتاد میلیون ریالی، منجر به محکومیت باشگاه به پرداخت دویست و هشتاد میلیون ریال به انضمام هزینه دادرسی شد.


رضا عرب نژاد از باشگاه داماش گیلان بابت مطالبه وجه شکایت کرد اما کمیته وضعیت بازیکنان شکایت وی را مردود و غیرقابل رسیدگی اعلام کرد.


پیرو شکایت یوسف نادریان از باشگاه نفت و گاز گچساران بابت مطالبه وجه سیصد میلیون ریالی، از سوی کمیته وضعیت بازیکنان قرار رد دعوی صادر شد.


باشگاه ویستا توربین به دلیل شکایت نصرالله درفشی محکوم به پرداخت هشتصد و سی میلیون ریال و هزینه دادرسی شد.


شکایت رضا حسن تبار موزیرجی از باشگاه رایکا بابل بابت مطالبه وجه سیصد و پنجاه میلیون ریالی، موجب محکومیت این باشگاه به پرداخت مبلغ مورد درخواست و هزینه دادرسی شد.


روزبه آقامحمد به دلیل شکایت هیات فوتبال استان بوشهر در خصوص پرداخت حقوق ناشی از خروج از استان، محکوم به پرداخت شصت میلیون ریال شد.


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.