بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :

 چشمان بیدار پدافند هوایی ارتش از کوچکترین پرنده معاند غافل نیست

فرمانده گروه پدافند هوایی شهید پوردست بندرعباس گفت: تمام دوستان و دشمنان بدانند که چشمان همیشه بیدار نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هرگز از ریزترین پرنده معاند غافل نیست و مدافعان آسمان بر سر منافع کشور هیچ گونه تعارفی با هیچ کس و هیچ کشوری ندارند.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، امیر سرتیپ دوم رضا خواجه فرمانده گروه پدافند هوایی شهید پوردست بندرعباس در تمرین نظامی اقدام سریع، که برای بالا بردن سطح آمادگی و عکس العمل در گروه پدافند هوایی شهید پوردست انجام شد گفت: نیروهای مسلح باید هر لحظه در اوج آمادگی باشند و در مقابل تمام تهدیدات  داخلی و خارجی اقدامِ به موقع انجام دهند.

وی تصریح کرد: با اتکا به خداوند متعال و داشتن آمادگی لازم، تمام دشمنان این مرز و بوم را نا‍‍امید می‍کنیم و جمهوری اسلامی ایران اکنون این برتری را دارد و تمام دشمنان از ویژگی‍های دفاعی ما مطلع هستند.

امیر سرتیپ دوم خواجه افزود: تمام دشمنان می‌دانند که اگر ایران حرف از قدرت و موشک به میان می آورد سخن از واقعیت می گوید آنان از قدرت دفاعی ایران آگاه هستند وگرنه تا الان بارها مورد حمله قرار گرفته بودیم.

وی خاطرنشان کرد: تمام دوستان و دشمنان باید بدانند که چشمان همیشه بیدار نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هرگز از ریزترین پرنده معاند غافل نیست و مدافعان آسمان بر سر منافع کشور هیچ گونه تعارفی با هیچ کس و هیچ کشوری ندارند.


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.