بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

شمسایی: تیم ملی را در شرایطی تحویل گرفتم که نیاز به تغییر نسل دارد/ آمدم بسوزم تا بسازم برای بعدی‌ها/ قرار بود به تیم ملی برگردم ولی یکجور دیگر این اتفاق افتاد

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد انتخابش به این سمت و برنامه هایش صحبت کرد.


وحید شمسایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، در خصوص انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: جلساتی با مسئولان فدراسیون فوتبال داشتیم و برنامه‌هایی را مطرح کردم و خدا را شکر دیدم برنامه‌های لازم برای حمایت از فوتسال در فدراسیون وجود دارد و از عزیزان تشکر می‌کنم و ممنونم که به من اعتماد کردند و امیدوارم بتوانم منشأ خدمت باشم و برای تیم ملی عضو مفیدی باشم و بتوانم قدم حتی کوچکی برای فوتسال ایران بردارم. 


وی در مورد وضعیت تیم ملی گفت: آقای ناظم الشریعه زحمات زیادی کشیدند و در مقطعی هم نتایج درخشانی کسب کردند ولی یک تیم ثابت از ۲۰۱۰ حدوداً تا امروز در تیم ملی حضور داشتند و تغییر نسل نداشتیم و الان در این دوره به اصطلاح ته دیگش به ما رسیده و برای جام جهانی بعدی نمی‌توانیم روی همین مجموعه به این شکل حساب کنیم و باید برویم سراغ تغییر نسل و به دنبال کشف و پرورش نفرات جوان و اضافه کردن به بدنه تیم ملی به مرور زمان باشیم و در این راه حتی ممکن است جام جهانی بعدی را هم هزینه کنیم برای این تغییر نسل که زمانش رسیده است. من یک جا گفته بودم و تکرار می‌کنم که آمدم بسوزم تا بسازم برای نفرات بعدی. 


سرمربی تیم ملی در مورد همکاری با نفرات کادرفنی قبلی از جمله رضا حیدریان گفت: رضا حیدریان دوست خوب من و همبازی سابقم و یک اسطوره و چهره برای فوتسال ایران است و فوتسال ایران با او شناخته می‌شود. ایشان تصمیم گرفت در کادر آقای ناظم الشریعه حضور داشته باشد ولی در شرایط کنونی من یک مربی اسپانیایی به فدراسیون معرفی کردم که سابقه کار با او را دارم و اگر به تیم اضافه شود از تجربیاتش استفاده خواهیم کرد. 


شمسایی در مورد همکاری و هماهنگی با کمیته فوتسال توضیح داد: به هرحال کمیته فوتسال یکی از کمیته های زیر مجموعه فدراسیون فوتبال است و مسئولیت رسیدگی به امور فوتسال را دارند و یک تیم و مجموعه به صورت سلسله مراتب با هم در تماس هستند. من با آقای اصولی طی روزهای آینده جلسه ای خواهم داشت و برنامه هایش را ارائه می‌دهم و پیرامون مسائلی که قرار است برایش برنامه ریزی کنیم گفتگو خواهیم کرد. 


وی در مورد نقش حسین شمس به عنوان مشاور فدراسیون در امور فوتسال گفت: به هر حال آقای شمس هم از بزرگان فوتسال هستند و تجربیات ایشان به عنوان مشاور در کنار ریاست فدراسیون می‌تواند اتفاقات خوبی رقم بزند و این نشان از اهمیت بالای فوتسال برای ریاست فدراسیون فوتبال دارد. به هر حال همه ما یک مجموعه هستیم با هدف موفقیت فوتسال ایران و کنار هم کمک می‌کنیم تا به اهدافمان برسیم. 


شمسایی در مورد اینکه چند سال قبل صحبت از بازگشتش به تیم ملی برای پس گرفتن رکوردش از فالکائو مطرح بود گفت: قرار بود به تیم ملی برگردم ولی حالا به شکل دیگری این اتفاق افتاد. من آن مسائل را فراموش کردم و بهتر است دیگر در موردش صحبت نکنیم. 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.